// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۶

Game Launcher سامسونگ به‌صورت رسمی از Discord پشتیبانی خواهد کرد

در جریان مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس اعلام شد که گیم لانچر سامسونگ به‌صورت رسمی از برنامه دیسکورد پشتیبانی خواهد کرد.

دیسکورد نام برنامه‌ای است که بازیکنان در آن می‌توانند به‌هنگام بازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و همچنین یک مکان برای راه‌اندازی جامعه کاربری برای استریمرها و سایر بازی‌های ویدیویی هم به‌حساب می‌آید. تابه‌امروز گیم‌ لانچر سامسونگ علی‌رغم قابلیت‌هایی مانند استریم آنلاین از این برنامه پشتیبانی نمی‌کرد، اما باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل ساعاتی قبل در جریان رویداد معرفی گلکسی نوت 10، کره‌ای‌ها از پشتیبانی رسمی گیم لانچر سامسونگ از دیسکورد خبر دادند.

ازاین‌رو با پشتیبانی گیم لانچر از دیسکورد، بازیکنان زمانی‌که در حال تجربه‌ی بازی‌های مختلف هستند، می‌توانند از ویژگی‌های دیسکورد برای ارتباط با یکدیگر استفاده کنند. همچنین برای بازی‌هایی که دارای لیدربرد هستند، ازطریق دیسکورد می‌توانید آمار و ارقام داخل بازی خود را مشاهده کنید. قطعا این خبر برای اشخاصی که روی موبایل بازی‌هایی مانند PUBG Mobile یا Fortnite را تجربه می‌کنند، خبر خوبی است، زیرا به‌راحتی می‌توانند از برنامه دیسکورد برای ارتباط با یکدیگر استفاده کنند.

همچنین در ادامه مشخص شده است که کاربران گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس می‌توانند بازی‌های خود را از روی پی سی، روی موبایل خود استریم کنند. نحوه کارکرد استریم بازی‌ها هم به‌واسطه سرویس استریم PlayGalaxy Link P2P انجام می‌شود. گلکسی نوت ۱۰ دارای هوش مصنوعی است که ازطریق سیستم Game Booster کار می‌کند و باتوجه‌به بازی که در حال انجام آن هستید، عملکرد دستگاه شما را تعیین می‌کند تا بهترین خروجی را کسب کنید.

Galaxy Note 10+ / گلکسی نوت ۱۰ پلاس

گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس بامداد امروز به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شدند. طبق اعلام سامسونگ به لطف فناوری Super Fast Charging کاربران می‌توانند از شارژر قدرتمند ۴۵ واتی برای شارژ باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس استفاده کنند. طبق ادعای سامسونگ، شارژر ۴۵ واتی نوت ۱۰ پلاس می‌تواند ظرف مدت ۳۰ دقیقه، شارژ موردنیاز برای یک روز کامل را تامین کند. این ویژگی به ویژه می‌تواند فرصتی عالی را به بازیکنان برای تجربه بازی‌های مختلف بدهد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده