نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

پوسترهای جدید فیلم Terminator: Dark Fate با محوریت شخصیت‌های آن

به‌تازگی پوسترهای بین المللی جدیدی از فیلم Terminator: Dark Fate منتشر شده که محوریت این پوسترها، شخصیت‌های این فیلم است.

اوایل این ماه بود که کمپانی پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این قسمت بودیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) منتشر شده است. به‌تازگی فاکس قرن بیستم که وظیفه نمایش این فیلم در بازار بین المللی را بر عهده دارد، پوسترهایی از این فیلم اکشن را منتشر کرده که در آن T-800، سارا کانر و REV-9 Endo را مشاهده می‌کنیم. همچنین در پوسترهای جدید فیلم Terminator: Dark Fate شاهد نوشته «سرنوشتت را انتخاب کن» نیز هستیم که اشاره‌ای به نام و اتفاقات فیلم دارد. همچنین Endo در واقع نسخه‌ی بدون چهره شخصیت شرور و منفی Rev 9 به شمار می‌رود که یک ترمیناتور بسیار پیشرفته است که قرار است قهرمانان داستان با او بارها مواجه شوند. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Terminator: Dark Fate

پوستر فیلم Terminator: Dark Fate

پوستر فیلم Terminator: Dark Fate

آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش Rev 9، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، ادوارد فرلانگ در نقش جان کانر، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است. همچنین فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) اکران شود.

فیلم Terminator: Dark Fate برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده