نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵

اولین تصویر از دث استروک و آکوالد در فصل دوم سریال Titans فاش شد

به‌تازگی تصویری از حضور شخصیت آکوالد و دث استروک در فصل دوم سریال Titans فاش و منتشر شده است.

به‌تازگی شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) در پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 تاریخ شروع پخش سریال Titans (تایتان‌ها) را رسما تایید و اعلام کرد. پخش فصل دوم این سریال قرار است از تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) آغاز شود. در طول این پنل ویدیویی از فصل دوم این سریال نمایش داده شد که در این ویدیو شاهد حضور اعضای تایتان‌ها بودیم که متاسفانه این ویدیو تاکنون به‌صورت رسمی منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Titans فاش شده است.

به‌تازگی دو تصویر از تریلر فصل دوم سریال Titans فاش شده که در یک تصویر شاهد حضور شخصیت اسلید ویلسون ملقب به دث استروک (Deathstroke) با بازی اسای مورالس، هستیم که ظاهری متفاوت و جالب نسبت به نسخه‌های پیشین خود دارد و در تصویر دوم شخصیت آکوالد (Aqualad) با بازی درو وان اکر، در کنار دیگر اعضای تایتان‌ها که شامل هاوک، داو، رابین و احتمالا واندر گرل می‌شود، قابل مشاهده است که ظاهر او شباهت زیادی به نسخه کلاسیک آکوامن دارد. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Titans

Titans

برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگان کرافت، آلن ریچسون، مینکا کلی، رایان پاتر، کران والترز، کانر لزلی، ریچل نیکولز، سیموس دور، جاشوا اورپن، اسای مورالس، ایان گلن، چلا من، درو وان اکر و چلسی ژانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حال، قابل انتظار است که در آینده نزدیک شاهد انتشار این تریلر به‌صورت رسمی باشیم که در حال حاضر زمان مشخصی برای آن اعلام نشده است. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی، وظیفه ساخت سریال Titans را بر عهده دارند که هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد قسمت‌های فصل دوم منتشر نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده