نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

احتمال حضور بازیگر فیلم Tenet برای بازی در یک نقش کلیدی فیلم بتمن

طبق شایعات منتشر شده، جان دیوید واشنگتن ممکن است برای بازی در یک نقش کلیدی در فیلم The Batman به ایفای نقش بپردازد.

ماه خرداد امسال بود که رابرت پتینسون، بازیگر مجموعه فیلم Twilight (گرگ‌و‌میش)، به‌عنوان بازیگر جدید شوالیه تاریکی در فیلم The Batman (بتمن) انتخاب و رسما معرفی شد که در حال حاضر او در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Tenet (تنت) به کارگردانی کریستوفر نولان، در حال نقش آفرینی است. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری از فیلم Tenet ممکن است در فیلم جدید بتمن حضور داشته باشد. طبق خبری که GeeksWorldwide منتشر کرده، اخیرا بازی جان دیوید واشنگتن مورد توجه مت ریوز قرار گرفته است. 

Two-Face,

گفته‌ می‌شود پسر دنزل واشينگتن یعنی واشینگتن برای بازی در نقش هاروی دنت/دو چهره در قسمت جدید فیلم Batman در نظر گرفته شده، اما هنوز هیچ مذاکره رسمی یا غیر رسمی با این بازیگر آغاز نشده است و فعلا نام او در گزینه‌های احتمالی این نقش دیده می‌شود. علاوه بر بازی در سریال Ballers (فوتبالیست‌ها)، واشنگتن طی یک سال گذشته بیشتر برای بازی در فیلم BlacKkKlansman (بلکنزمن) شناخته می‌شود که اکنون نقش اصلی فیلم Tenet را نیز بر عهده دارد که مدتی پیش اولین تیزر این فیلم در سینماها نمایش داده و توسط تماشاگران فاش شده بود. فیلم Born to Be Murdered، دیگری فیلمی است که واشنگتن اخیرا در آن به ایفای نقش پرداخته که هنوز زمان انتشار آن اعلام نشده است.

انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود که اخیرا گریگ فریزر به‌عنوان فیلمبردار این فیلم ابرقهرمانی رسما انتخاب و معرفی شده است. فریزر پیش از این به‌عنوان فیلمبردار در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) و اخیرا در فیلم Dune (تل ماسه) به‌کارگردانی دنی ویلنو، حضور داشته است. فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.  


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده