نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶

اولین پوستر فیلم Black Widow منتشر شد

به‌تازگی اولین پوستر فیلم Black Widow که اختصاصی نمایشگاه D23 است، منتشر شده است. همچنین مارول تصویر هنری لباس سفید بلک ویدو را نیز به نمایش گذاشته است.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) همچنان ادامه دارد که طبق اطلاعات منتشر شده، اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود و همچنین به اتفاق بوداپست نیز در فیلم اشاره خواهد شد. در نمایشگاه D23، شاهد نمایش اولین تریلر فیلم بلک ویدو بودیم که تنها ۴ ثانیه آن فاش و همچنین لباس سفید رنگ ناتاشا رومانوف نیز به نمایش گذاشته شده است. با این حال، فضای فیلم مثل فیلم‌های جیسون بورن و ماموریت غیر ممکن توصیف شده که ظاهرا شباهت زیادی به فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر) نیز دارد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Black Widow منتشر شده است. در این پوستر که توسط اندی پارک، هنرمند مارول طراحی و منتشر شده، شاهد نمایش لباس جدید ناتاشا رومانوف در فیلم Black Widow هستیم که در بخش بالای آن، شخصیت تسک‌مستر دیده می‌شود و در دو سمت دیگر پوستر، شخصیت رد گاردین با لباس کامل و ملینا و در سمت دیگر یلنا بلووا و احتمالا چند بلک ویدو دیگر قابل مشاهده هستند. همچنین اندی پارک تصویر هنری لباس سفید رنگ ناتاشا رومانوف در این فیلم ابرقهرمانی را نیز در D23 به اشتراک گذاشته که نمای بهتری از این لباس را ارائه می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر و تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی «بلک ویدو» را بر عهده دارد. اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو)، دیوید هاربر در نقش الکسی شوتساکف (رد گاردین)، ریچل وایس در نقش ملینا (آیرون میدن)، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز معرفی نشده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده