نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

بازیگر نقش جکس، ملینا و رِیدن در فیلم Mortal Kombat مشخص شد

در ادامه استخدام بازیگران فیلم Mortal Kombat، برادران وارنر و نیو لاین سینما بازیگر نقش جکس، ملینا و ریدن را نیز استخدام کرده است.

ساخت فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) بسیار جدی‌تر از گذشته شده و حال مراحل استخدام بازیگران این فیلم لایو اکشن نیز آغاز شده است. به‌تازگی لودی لین، بازیگر سریال Black Mirror (آینه سیاه)، برای بازی در نقش لیو کانگ (Liu Kang) به این فیلم اضافه شده که پیش از این، حضور جو تسلیم، بازیگر فیلم The Raid (یورش)، برای بازی در نقش ساب زیرو (Sub-Zero) در فیلم Mortal Kombat تایید و اعلام شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در این فیلم تایید و اعلام شده است. هالیوود ریپورتر گزارش داد که مکاد بروکس برای بازی در نقش جکس (Jax)، تادانابو آسانو با سابقه بازی در فیلم Thor (ثور) برای بازی در نقش ریدن (Raiden) و سیسی استرنجر، بازیگر تازه‌کار برای بازی در نقش ملینا (Mileena)، سه بازیگری هستند که به‌جمع بازیگران فیلم Mortal Kombat اضافه شده‌اند.

Mortal Kombat

وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Mortal Kombat بر عهده سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، خواهد بوداورن اوزیل، گرگ روسو و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را بر عهده دارند. جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، قرار است به‌عنوان تهیه کننده در فیلم مورتال کامبت حضور داشته باشد. این فیلم براساس مجموعه بازی Mortal Kombat در دست ساخت است که یک بازی مبارزه‌ای با گروهی از مبارزان از سراسر جهان است که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۲ منتشر شده بود. بازی Mortal Kombat 11، جدیدترین قسمت این بازی نیز امسال منتشر شده است. پیش از این، دو اقتباس سینمایی از این مجموعه تولید و منتشر شده بود.

Mortal Kombat

قسمت جدید فیلم Mortal Kombat برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم Masters of the Universe از کمپانی سونی پیکچرز در گیشه رقابت کند. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Mortal Kombat قرار است در کشور استرالیا انجام شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده