نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه رومیزی زومجی: زیرخاکی

بازی زیرخاکی، یکی از جدیدترین بازی‌های کارتی مجموعه نیم‌بازی نشر مستفیل است که در این نیم‌نگاه برای چند دست آن را بازی کردیم.

اگر از دنبال‌کنندگان نیم‌نگاه‌های بازی‌های رومیزی زومجی باشید، قطعا با سری نیم‌بازی نشر مستفیل آشنایی دارید؛ بازی‌های جذاب، کوتاه و سریعی که می‌توانند در مدت زمان کم، لحظات بسیار جذابی را برای شما و دوستانتان رقم بزنند. در همین راستا،‌ در جدیدترین نیم‌نگاه بازی‌های رومیزی زومجی،‌ این‌بار سری زدیم به بازی کارتی زیرخاکی.

بازی‌ای که در عین ساده بودن، المان‌های شانس، ریسک پذیری و گرفتن حال رقیب را نیز در خود جای داده است. در بازی زیر خاکی که اقتباسی از بازی Dead Man's Draw است، هدف اصلی بازیکنان کسب امتیاز بیشتر است. هر بازیکن در نوبت خود باید تعدادی کارت از روی زمین بردارد و تا زمانی می‌تواند این کار را انجام دهد که کارت تکراری رو نشود. اگر کارت تکراری توسط بازیکن کشیده شود، تمامی کارت‌هایی که در آن دور به دست آورده است می‌سوزد. هر کدام از کارت‌های بازی ویژگی خاصی دارند و همین هم باعث شده است که در کنار ریسک‌پذیری و شانس،‌ استراتژی درست یکی از مهم‌ترین المان‌های برد در بازی باشد. بازی زمانی تمام می‌شود که کارت‌های روی زمین به اتمام برسند و در نهایت فردی که بیشترین امتیاز را جمع‌آوری کرده باشد، به برنده آن دست تبدیل می‌شود. بازی زیر خاکی برای ۲ تا ۴ نفر طراحی شده است و برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است.

باز هم مثل همیشه، امیر سلامتی، سردبیر وب‌سایت رومیز، به دفتر زومجی آمده تا با هم به تجربه این بازی بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم این قسمت از نیم‌نگاه رومیزی را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

برای مشاهده قیمت و خرید زیر خاکی کلیک کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده