نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

تاریخ برگزاری مسابقات Reshuffle Madness 2019 بازی Dota 2 اعلام شد

سازمان WePlay از برگزاری تورنمنت آنلاین Reshuffle Madness 2019 که در مجموع دارای جایزه نقدی ۵۰ هزار دلاری است، در ماه سپتامبر سال جاری خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان WePlay پس از برگزاری موفق رویدادهای هیجان‌انگیز قبلی در فصل جاری بازی Dota 2 تصمیم گرفته است تا با دومین رویداد Reshuffle Madness خود به میادین بازگردد. بر اساس اعلام این سازمان، تعداد ۲۰ تیم پس از پایان مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ برای کسب قسمتی از جایزه پنجاه هزار دلاری این رویداد به رقابت خواهند پرداخت. همچنین با عنایت به اینکه این رویداد از اولین رویدادهای پس از نقل‌وانتقالات بازیکنان است، انتظار می‌رود که با شگفتی‌های فراوانی همراه باشد. مرحله مقدماتی مسابقات ری‌شافل مَدنس ۲۰۱۹ در بازه زمانی پانزدهم تا هجدهم شهریور ماه (۶ تا ۹ سپتامبر) پیگیری خواهد شد. مرحله گروهی این رویداد نیز در تاریخ بیست‌وپنجم تا بیست‌وهشتم شهریور ماه (۱۶ تا ۱۹ سپتامبر) و مرحله اصلی آن در تاریخ بیست‌ونهم شهریور تا یکم مهر ماه (۲۰ تا ۲۳ سپتامبر) برگزار می‌شود.

Reshuffle Madness 2019

تمام تیم‌هایی که قصد شرکت در مسابقات Reshuffle Madness 2019 را دارند، باید کار را با رقابت در مرحله مقدماتی آغاز کنند. پس از پایان رقابت‌های تک‌ حذفی این مرحله، دو تیم ابتدای جدول از هر بخش جواز حضور در مرحله گروهی را به دست می‌آورند. تمام دیدارهای این مرحله به صورت Best of One برگزار می‌شوند و تنها استثنا مربوط به نیمه نهایی و فینال است که به شکل Best of Three پیگیری خواهند شد. در مرحله گروهی مسابقات ری‌شافل مَدنس ۲۰۱۹ ابتدا تیم‌ها به چهار گروه متشکل از چهار تیم تقسیم می‌شوند و با فرمت دو حذفی به جدال می‌پردازند. تمام بازی‌های این مرحله به استثنای دیدارهای فینال براکت پایینی به صورت Best of One برگزار می‌شود و دیدارهای فینال براکت پایینی BO3 خواهد بود. با پایان این مرحله، تیم‌های قرارگرفته در دو جایگاه اولِ هر گروه به مرحله بعدی صعود می‌کنند. هشت تیم راه‌یافته به مرحله اصلی به چهار تیم دعوت‌شده ملحق می‌شوند و در براکتی تک حذفی به رقابت می‌پردازند. دیدارهای این مرحله نیز منهای دیدار فینال که به صورت Best of Five پیگیری می‌شود، به صورت BO3 خواهد بود.

در مجموع برای این رویداد جایزه ۵۰ هزار دلاری در نظر گرفته شده است که از این میزان، مبلغ ۳۰ هزار دلار به تیم قهرمان، مبلغ ۱۰ هزار دلار به تیم دوم و مبلغ ۵ هزار دلار به هر یک از تیم‌های سوم و چهارم اهدا می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مسابقات Reshuffle Madness 2019 در دست نیست و ارائه اطلاعاتی نظیر نحوه ثبت نام در مرحله مقدماتی، تیم‌های شرکت‌کننده و اسامی گزارشگران و مفسران بازی‌ها به بعد موکول شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده