// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Need for Speed Heat پیش از معرفی رسمی فاش شد

یکی از کاربران Need For Speed با گشت‌وگذار در میان فایل‌های ویدیو شمارش معکوس معرفی نسخه جدید این مجموعه، متوجه تصاویر بازی و نام این نسخه شده است.

تقریبا دو هفته پیش بود که یک خرده‌فروش نسخه جدید بازی Need for Speed را با نام Need for Speed Heat برای فروش قرار داده بود. این در حالی است که چند روز پیش صفحه نید فور اسپید در شبکه‌های اجتماعی و همچنین وبسایت آن، یک ویدیو شمارش معکوس را قرار دادند که زمان معرفی نسخه جدید Need for Speed را نشان می‌دهد. درواقع نسخه جدید این مجموعه امروز بعد از ظهر به‌صورت رسمی توسط الکترونیک آرتز (Electronic Arts) معرفی می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد یکی از کاربران متوجه تصاویر جدید و نام این نسخه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، این کاربر با گشت‌وگذار در میان تصاویر ویدیو قرار داده شده، متوجه نام جدید نید فور اسپید شده است. Need for Speed Heat نام نسخه ۲۰۱۹ مجموعه Need for Speed است که در میامی روایت می‌شود. جدا از این تصویر، دو تصویر دیگر هم منتشر شده است. در تصویر اول شاهد یک زن هستیم که در یک ماشین مسابقه‌ای قرار دارد و به‌نظر می‌رسد برای مسابقه دادن آماده می‌شود. این در حالی است که تصویر دوم یک مرد را در حال فرار کردن نشان می‌دهد.

احتمال دارد دو تصویر فاش شده مربوط به تریلر سینمایی معرفی Need for Speed Heat باشند که می‌توانید آن‌ها را در ادامه تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Need for Speed Heat

Need for Speed Heat


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده