// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Need for Speed Heat فاش شد

یک خرده‌فروشی اتریشی، بازی Need for Speed Heat را برای فروش قرار داده است که از فاش شدن نام نسخه جدید این مجموعه خبر می‌دهد.

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، تصمیم گرفت در نمایشگاه E3 2019، نسخه جدید Need for Speed را معرفی نکند و در زمان مناسب دیگری، جدیدترین نسخه از سری نید فور اسپید را به‌صورت کامل رونمایی کند، اما به‌نظر می‌رسد یک خرده‌فروشی اتریشی، لذت انجام این کار را از بین برده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی یک خرده‌فروشی اتریشی جدیدترین نسخه از این سری ریسینگ را در لیست بازی‌های خود قرار داده است. ازاین‌رو گویا Need for Speed Heat نام جدیدترین نسخه از مجموعه نید فور اسپید است که ظاهرا برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. در صفحه این بازی مشخص نشده است که نید فور اسپید هیت در چه تاریخی منتشر می‌شود. طرح روی جلد بازی با اینکه سال ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد، اما این تصویر مربوط به یکی از آپدیت‌های Need for Speed No Limits است.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم الکترونیک آرتز در چه زمانی نید فور اسپید جدید را معرفی می‌کند. احتمال دارد در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، شاهد معرفی این بازی باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

تصویر لو رفته از Need for Speed Heat


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده