نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

شمارش معکوس معرفی Need For Speed جدید شروع شد

الکترونیک آرتز شمارش معکوسی جهت معرفی نسخه جدید مجموعه Need For Speed شروع کرده و طبق آن دو روز آینده زمان موعود فرا می‌رسد.

سال‌های نه‌چندان دور، زمانی که بازی‌هایی چون فورزا و گرن توریسمو وجود نداشتند، عاشقان سبک ریسینگ مشغول لذت بردن از مجموعه Need For Speed بودند؛ سری محبوبی که توانست با ارائه سیستم شخصی‌سازی جذاب، طرفداران زیادی را برای خود جذب کند. بعد از گذشت ۲۵ سال از زمان معرفی اولین نسخه از این مجموعه تا حالا که تقریبا هر ساله شاهد انتشار بازی جدیدی از آن بوده‌ایم، علاقه‌مندان فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل کرده‌اند. حال به‌نظر می‌رسد امسال هم قرار است نسخه جدیدی از این سری روانه بازار شود.

 در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز، ناشر بازی، در سایت رسمی بازی نید فور اسپید شمارش معکوسی قرار داده که به احتمال بسیار قوی قرار است با پایان آن شاهد معرفی نسخه جدیدی از آن باشیم. تاریخی که تیم سازنده بازی برای معرفی آن انتخاب کرده‌اند دو روز آینده یعنی ۲۳ مرداد (۱۴ آگوست) است. بعد از اینکه چندی پیش خبر ساخت بازی به‌طور رسمی اعلام شده بود، حال به‌نظر می‌رسد الکترونیک آرتز آماده نمایش و معرفی آن است. با توجه به‌اینکه چند روز آینده نمایشگاه گیمزکام در آلمان برگزار خواهد شد و مجموعه نید فور اسپید همواره حضور پررنگی در این رویداد نیز دارد، احتمالا تمام برنامه‌ریزی‌ها جهت نمایش بازی برای حضور در این رویداد انجام شده است.

با توجه به اطلاعاتی که ارائه شده، الکترونیک آرتز قول ترکیب المان‌های آشنای بازی با نوآوری‌های جدید را داده است. طبق ادعای آنها، تلاش زیادی برای تولید اثری شده است که بتواند در سالگرد ۲۵ سالگی مجموعه، برای مخاطبان خود خاطره‌سازی انجام دهد و گیمرها از آن لذت ببرند.

برای اطلاع از جزییات بیشتر بازی و نمایش احتمالی تریلری از آن، به‌نظر می‌رسد باید تا هشت روز آینده و شروع رویداد گیمزکام ۲۰۱۹ منتظر ماند.

به‌نظر شما این بازی می‌تواند یادآور نسخه‌های انقلابی و جذاب سری نید فور اسپید باشد یا باز هم به یک اثر زودگذر و معمولی تبدیل خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده