نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

مراحل فیلمبرداری فیلم Fast and Furious 9 آغاز شد

یونیورسال پیکچرز از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 خبر داد و سرانجام فهرست بازیگران آن اعلام شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) آغاز شده است. در ابتدا بازیگران فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) با انتشار توییت، تصاویر و ویدیویی از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلخ خبر دادند. در ابتدا وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز شده و از همه طرفداران نیز در این ویدیو تشکر کرد. در این ویدیو شاهد حضور میشل رودریگز، بازیگر نقش لتی نیز هستیم و در واقع دیزل از پایان اولین روز فیلمبرداری فیلم خبر داده بود. در ادامه لوداکریس، بازیگر نقش تج پارکر، با انتشار تصویری از فیلمنامه فیلم در اینستاگرام از بازگشت خود در فیلم Fast and Furious 9 خبر داد و همچنین تایریس گیبسون، بازیگر نقش رومان پیرس نیز تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آن صندلی او در کنار صندلی میشل رودریگز دیده می‌شود و شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Fast and Furious 9

Fast and Furious 9

علاوه بر این، ناتالی امانوئل، بازیگر نقش رمزی نیز با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت نهم خبر داده که توییت او حاوی چند ایموجی است و به نظر می‌رسد به بازگشت شخصیت‌های این فیلم اشاره می‌کند. کارگردانی قسمت نهم و دهم فیلم سریع و خشن بر عهده جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious خواهد بود و او نیز با انتشار تصویری از آغاز مراحل فیلمبرداری این فیلم خبر داده که در تصویری که لین در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده، شاهد کلاکت فیلمبرداری فیلم Fast and Furious 9 هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

Fast and Furious 9

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر دیزل، رودریگز، گیبسون، لوداکریس و امانوئل، بازگشت جوردانا بوروستر، بازیگر نقش میا تورتو نیز در قسمت فیلم Fast and Furious تایید و اعلام شده است. همچنین جان سینا نیز جدیدترین بازیگری است که به این مجموعه اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست و همچنان احتمال حضور بازیگران جدید بیشتری نیز وجود دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده