نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

هلی بیلی نقش اریل را در فیلم The Little Mermaid بازی می‌کند

در یک انتخاب عجیب و جنجالی، والت دیزنی هلی بیلی را برای بازی در نقش اریل در فیلم The Little Mermaid انتخاب و معرفی کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اریل در فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) انتخاب و معرفی شده است. کمپانی والت دیزنی رسما اعلام کرد که هلی بیلی، بازیگر سریال Grown-ish و فیلم Last Holiday که بیشتر برای گروه دو نفره R&B که Chloe x Halle نام دارد، شناخته می‌شود، قرار است نقش شخصیت اریل را در این فیلم موزیکال و لایو اکشن بازی کند. این انتخاب باعث واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری شده و بسیاری دیزنی را بابت این تغییر سرزنش کرده و از این کمپانی انتقاد کرده‌اند، اما گروهی اعتقاد دارند که دیزنی انتخاب صحیحی را انجام داده است. پیش از این خبرهایی مبنی بر حضور ملیسا مک کارتی برای بازی در نقش شرور و منفی اورسولا (Ursula)، آوکافینا برای صداپیشگی شخصیت اسکاتل و جیکوب ترمبلی برای صداپیشگی شخصیت فلاندر، در فیلم The Little Mermaid منتشر شده بود.

The Little Mermaid

راب مارشال که پیش از این با دیزنی برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته)، فیلم Into the Woods (به سوی جنگل) و فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) همکاری کرده، وظیفه کارگردانی این فیلم را در چهارمین همکاری مشترک خود با دیزنی را بر عهده داردآلن منکن و لین-منوئل میرندا وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های این فیلم لایو اکشن و موزیکال را بر عهده خواهند داشت که این دو وظیفه دارند تا ضمن بازسازی چند آهنگ انیمیشن کلاسیک آن، آهنگ‌های جدیدی را نیز بنویسند و ضبط کنند. دیوید مگی، نویسنده فیلمنامه فیلم Mary Poppins Returns، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Little Mermaid را بر عهده دارد.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Little Mermaid اعلام نشده است، اما مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم لایو اکشن و موزیکال قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود که قابل انتظار است روند استخدام بازیگران این فیلم طی هفته‌های آینده نیز ادامه پیدا کند. پیش‌بینی می‌شود که فیلم پری دریایی کوچولو در سال ۲۰۲۱ اکران شود.


منبع Gamepsot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده