نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰

تست دادن بازیگران جوان هالیوود برای ایفای نقش الویس پریسلی

انسل الگورت، مایلز تلر و دو بازیگر معروف دیگر، برای ایفای نقش الویس پریسلی در فیلم زندگینامه‌ای این خواننده فقید به‌کارگردانی باز لورمن، تست بازیگری خواهند داد.

طبق گزارش اختصاصی سایت وِرایتی، باز لورمن، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)، فیلم Australia (استرالیا)، فیلم Moulin Rouge (مولن روژ) و فیلم Romeo + Juliet (رومئو + ژولیت)، در حال تست گرفتن از بازیگران جوان معروفی از سینمای هالیوود برای ایفای نقش الویس پریسلی در فیلم زندگینامه‌ای این خواننده فقید و بسیار محبوب است.

اولین بازیگر این فیلم چند ماه پیش معرفی شده بود؛ تام هنکس، بازیگر برنده دو جایزه اسکار، در فروردین ماه مذاکرات نهایی را با شرکت سازنده، یعنی شرکت برادران وارنر (Warner Bros) انجام داد و برای بازی در نقش تام پارکر، مدیر برنامه‌های مشهور الویس پریسلی انتخاب شد. پارکر زمانی که پریسلی هنوز خواننده سرشناسی نشده بود، او را کشف کرد. پارکر نقش مهمی در شهرت یافتن پریسلی داشت و به این خواننده کمک بسیاری کرد که از جمله آن می‌توان به بستن قرارداد فروش آلبوم با کمپانی RCA اشاره کرد که رقم این قرارداد در آن زمان بی‌سابقه و یک رکورد بوده است. همچنین پارکر نقش مهمی در موفقیت پریسلی در دوران بازیگری او نیز داشته است. با این حال هنوز بازیگری که قرار است نقش الویس پریسلی افسانه‌ای را ایفا کند، انتخاب نشده است و باز لورمن پس از تست گرفتن از بازیگران مدنظرش، هفتهٔ آینده نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

Miles-Teller

انسل الگورت (بازیگر فیلم‌‌های The Fault in Our Stars و Baby Driver)، مایلز تلر (بازیگر فیلم‌های Whiplash و فیلم مورد انتظار Top Gun: Maverick)، آستین باتلر (بازیگری که وی را در فیلم Once Upon a Time In Hollywood خواهیم دید و در آخرین فیلم جیم جارموش، یعنی The Dead Don’t Die نیز حضور داشته است) و هری استایلز (خواننده پیشین گروه One Direction که در فیلم Dunkirk کریستوفر نولان ایفای نقش کرده بود)، گزینه‌هایی هستند که برای ایفای نقش الویس پریسلی، باید با یکدیگر رقابت کنند.

باز لورمن امیدوار است که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول امسال انجام شود. هنوز تاریخی برای اکران فیلم زندگینامه الویس پریسلی تأیید و اعلام نشده است. آخرین فیلمی که از این کارگردان روی پردهٔ سینما اکران شده است، فیلم اقتباسی The Great Gatsby بود که براساس رمانی با همین عنوان به‌قلم اف. اسکات فیتزجرالد ساخته شد. در این فیلم بازیگرانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، توبی مگوایر، کری مولیگان، جوئل اجرتون و الیزابت دبیکی حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فیلم لورمن در هشتادوششمین دوره جوایز اسکار این فیلم نامزد دریافت جوایز بهترین طراحی صحنه و بهترین طراحی لباس شد که هر دوی این جوایز را به‌دست آورد. اقتباسی سینمایی The Great Gatsby چندان مورد رضایت منتقدان قرار نگرفت و با بودجهٔ تقریباً ۱۹۰ میلیون دلاری، فروشی ۳۵۴ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده