نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۶

فیلم بعدی کارگردان فیلم Midsommar ممکن است یک فیلم کمدی کابوس باشد

به‌تازگی آری استر، کارگردان فیلم Midsommar، اطلاعاتی از پروژه احتمالی بعدی خود به اشتراک گذاشته که احتمالا یک فیلم کمدی کابوس است.

پس از موفقیت فیلم Hereditary (موروثی) در سال گذشته، بسیاری در انتظار فیلم Midsommar (میدسامر)، دومین فیلم بلند سینمایی آری استر بودند که توانست بار دیگر با تحسین منتقدان مواجه شود و تماشاگران نیز استقبال نسبتا خوبی از این فیلم کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آری استر صحبت در مورد پروژه بعدی خود را نیز آغاز کرده است. در جریان یک پرسش و پاسخ در ردیت، این کارگردان در جواب گفت که هنوز در نظر دارد به ساخت فیلم‌های ترسناک ادامه دهد و او همچنین اطلاعاتی در مورد سومین فیلم خود نیز به اشتراک گذاشته است. آری استر گفت که که فیلم بعدی او نیز ممکن است یک فیلم ترسناک باشد؛ چرا که در سبک دیگر و جدیدی از فیلم‌های ترسناک قرار دارد. استر گفت:

فیلم بعدی یک فیلم کمدی کابوس براساس خواب‌های ترسناک یا یک فیلم ملودرام خانوادگی بزرگ و ناراحت‌کننده است. ممکن است پیش از ساخت این فیلم روی پروژه‌های دیگر کار کنم و سپس به این فیلم بازگردم، اما من عاشق فیلم‌های ترسناک و ساخت آن‌ها هستم و مطمئن هستم که روزی برای ساخت این فیلم‌ها بازخواهم گشت.

Midsommar

به نظر می‌رسد که آری استر ممکن است در آینده روی پروژه‌های متفاوتی نیز کار کند، اما تمرکز اصلی او کار روی فیلم‌های ترسناک است. همچنین او پیش از این روی یک فیلم کمدی ترسناک که در اصل یک زیر شاخه از کمدی ترسناک است، نیز کار نکرده و می‌تواند فیلم متفاوتی نسبت به فیلم Midsommar و فیلم Hereditary باشد. استر اخیرا تایید کرده که فیلم Midsommar قرار است دارای یک نسخه طولانی‌تر نیز خواهد بود و نسخه کارگردان این فیلم ترسناک قرار است ۳۰ دقیقه طولانی‌تر از نسخه اکران فیلم باشد. مدت زمان نسخه اکران فیلم میدسامر ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه یا به عبارتی ۱۴۷ دقیقه است که ظاهرا در زمان تدوین اختلاف بسیار زیادی در مورد کاهش مدت زمان فیلم وجود داشت. فلورنس پیو، جک رینور، ویل پولتر و ویلیام جکسون هارپر، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده