نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴

نویسنده فیلم جان ویک به سریال The Falcon and the Winter Soldier پیوست

دریک کولستاد، نویسنده مجموعه فیلم John Wick، به تیم تولید و نویسندگان سریال The Falcon and the Winter Soldier اضافه شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده یکی از مجموعه‌های محبوب چند سال اخیر هالیوود به سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) اضافه شده است. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، دریک کولستاد که وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت فیلم John Wick (جان ویک) را بر عهده داشته و یکی از ارکان موفقیت این مجموعه فیلم اکشن نیز به حساب می‌آید، به تیم خلاق و نویسندگان این سریال از دنیای سینمایی مارول اضافه شده است. کولستاد برای نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) نیز قرار است بازگردد و او در ماه گذشته نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Just Cause (جاست کاز) را بر عهده گرفته بود. با این حال، اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال The Falcon and the Winter Soldier در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که کولستاد قرار است نقش پر رنگی در ساخت این سریال داشته باشد.

The Falcon and the Winter Soldier

علاوه بر بازگشت و نقش آفرینی دوباره سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر و آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون ملقب به فالکون، در سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است شاهد حضور دنیل برول، بازیگر نقش شرور و منفی هلموت زیمو و امیلی ونکمپ، بازیگر نقش شارون کارتر (ایجنت ۱۳) که پیش از این آخرین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) شاهد حضور آن‌ها بودیم، نیز باشیم. همچنین به‌نظر می‌رسد که اتفاقات این فیلم پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) جریان خواهد داشت. سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است در ۶ قسمت تولید شود و کاری اسکاگلند که پیش از این برای کارگردانی سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) نامزد دریافت جایزه امی شده و جایزه بفتا را نیز برای آن دریافت کرده، کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال را بر عهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier از اواخر سال جاری میلادی آغاز و این اثر در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود که این سرویس استریم جدید در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده