نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نویسنده فیلم جان ویک وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Just Cause را بر عهده گرفت

دریک کولستاد، نویسنده فیلم John Wick پس از توافق با شرکت Constantin Film وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Just Cause را بر عهده گرفته است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس سینمایی دیگری براساس یک مجموعه بازی دیگر در دست ساخت است. شرکت کنستانتین فیلم (Constantin Film) حق ساخت و انتشار فیلمی براساس مجموعه بازی Just Cause (جاست کاز) را به‌دست آورده است. همچنین این کمپانی با دریک کولستاد، نویسنده و یکی از خالقان مجموعه فیلم John Wick (جان ویک)، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. این در حالی است که به‌تازگی شرکت لاینزگیت ساخت فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) را تایید و اعلام کرد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده استرابرت کولزر و آدریان آسکاریه به‌عنوان تهیه کننده به‌همراه کولستاد در فیلم Just Cause حضور خواهند داشت. 

دریک کولستاد

بازی Just Cause یک بازی اکشن جهان باز است که توسط استودیوی آوالانچ تولید و توسط اسکوئر انیکس (Square Enix) منتشر می‌شود که تاکنون ۴ نسخه از این بازی تولید و منتشر شده است. نام این مجموعه از نام عملیات هدف مشروع (Operation Just Cause) نیروهای آمریکا در پاناما گرفته شده که این عملیات در سال ۱۹۸۹ انجام شده بود. اتفاقات این مجموعه بازی نیز در جزایر خیالی مختلفی جریان دارد. فیلم Just Cause داستان ریکو رودریگز را دنبال خواهد کرد که ماموریت دارد تا یک گروه مزدور و تروریستی به‌نام Black Hand (بلک هند) را متوقف کند. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است، اما کنستانتین فیلم سال ۲۰۲۰ را برای شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم در نظر گرفته است. 

فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) جدیدترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی است که تا به امروز موفق شده نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین کنستانتین فیلم تجربه ساخت مجموعه فیلم Resident Evil (رزیدنت ایول) را نیز در کارنامه خود دارد و چندان با ساخت اقتباس سینمایی براساس بازی‌های ویدیویی غریبه نیست. علاوه بر این، آسکاریه به‌عنوان تهیه کننده در هر دو فیلم Hitman (هیتمن) حضور داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده