نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

انتشار آپدیت جدید Total War: Three Kingdom با محوریت رفع مشکلات بازی

جدیدترین آپدیت بازی Total War: Three kingdom، مشکلات بسیاری را برطرف می‌کند.

 آخرین نسخه از سری توتال وار که بسیار هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است،‌ در تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) میزبان بسته‌ی الحاقی جدیدی به نام Reign Of Blood شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی،‌ استودیوی Creative Assembly، به‌روزرسانی بزرگی را برای بازی دقیقا روز قبل از انتشار بسته‌ی الحاقی جدید منتشر کرده است که مشکلات بسیاری را رفع می‌کند. این آپدیت که 1.1.0 نام دارد، در پی رفع ایراد‌هایی منتشر شده است برای بازی ضروری به نظر می‌رسند اما شاید تغییرات بازی در همان ابتدا به چشم بازیکنان نیایند.

طبق اعلام تیم سازنده، آپدیت اخیر علاوه بر رفع برخی از مشکلات انیمیشن‌ها، شامل بهبود‌هایی در زمینه‌ی دست‌آورد‌ها، بهبود تعادل بازی با اعمال تغییراتی در عملکرد چندین آیتم، هوش مصنوعی در هنگام نبرد، بخش چند نفره‌، برخی جزئیات نبرد‌ها، تجربه‌ی کاربری، رویدادها، نقشه و تعادل بخش داستانی بازی می‌شود. این آپدیت همچنین مشکلات بسیاری را در زمینه‌ی دیپلماسی بازی برطرف و به پایداری بیشتر بازی کمک می‌کند و چندین ایراد گرافیکی را مرتفع می‌سازد. شما می‌توانید فهرست کامل تغییرات بازی را از طریق سایت رسمی بازی توتال وار بخوانید.

در دیگر اخبار این بازی، درباره‌ی به آرزو رساندن بیماری یکی از طرفداران توسط استودیوی Creative Assembly و آمار فروش بالای هفته‌ی اول انتشار Three Kingdoms می‌خوانیم. بازی Total War:Three Kingdoms توسط سگا و استودیوی Creative Assembly عرضه شده و هم اکنون برای ویندوز،‌ مک و لینوکس در دسترس است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده