// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

Total War: Three Kingdoms بهترین آغاز را در بین بازی‌های ۲۰۱۹ استیم داشته است

بازی Total War: Three Kingdoms موفق شده پس از انتشار در تاریخ ۲ خرداد ماه، بزرگترین عرضه را در بین بازی‌های سال ۲۰۱۹ شبکه‌ی استیم داشته باشد.

پس از انتشار بازی Total War: Three Kingdoms در ۲ خرداد ماه، این بازی به‌سرعت در شبکه‌ی استیم در حال فروش و ثبت رکوردهای مختلف بود. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این اثر استراتژی انحصاری موفق شده رکورد بهترین انتشار را در بین تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۹ شبکه‌ی استیم تا این لحظه از آن خود کند.

این بازی به‌عنوان جدیدترین نسخه‌ی تاریخی سری توتال وار، از همان لحظه‌ی انتشار توانسته به یکی از پربازیکن‌ترین بازی‌های شبکه Steam تبدیل شود. به‌طوری که در بهترین حالت خود توانست به سومین بازی استیم از لحاظ تعداد کاربر با آماری نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر تبدیل شود. این عدد در حالی است که بازی Sekiro: Shadows Die Twice در بهترین حالت خود توانسته بود به تعداد بازیکن ۱۲۴ هزار نفر در استیم دست پیدا کند. بازی Total War: Three Kingdoms در حال حاضر با ۱۶۰ هزار بازیکن، در رتبه‌ی چهارم بازی‌های پربازیکن استیم و پس از بازی‌های Dota 2، PUBG و CS:GO و بالاتر از بازی‌هایی مانند GTA V و Rainbow Six Siege قرار دارد.

بازی Total War: Three Kingdoms

بازی Total War: Three Kingdoms از زمان انتشار تا این لحظه توانسته به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی استیم، مکان اول در لیست بازی‌های این فروشگاه را تصاحب کند. با توجه به این‌که چندین سال است که استیم تلاش کرده که حضور خود در بازار بسیار داغ و سود‌ ده چین را تقویت کند و با انتشار بازی‌هایی مانند PUBG نیز توانسته به این جایگاه برسد. از طرفی بازی Total War: Three Kingdoms نیز به دلیل این‌که دارای داستانی در مورد چین باستان است، در آن کشور بیش از هر جایی مورد استقبال قرار گرفته و درصد بالایی از میزان فروش خود را از طریق بازار چین به‌دست آورده و خواهد آورد.

باتوجه به این ساخته‌ی باکیفیت، تاریخی و داستان‌محور استودیو کریتیو اسمبلی تلاش کرده رمان سه پادشاهی را به‌خوبی روایت کند و مورد استقبال کاربران چینی قرار بگیرد. در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Total War: Three Kingdoms پیش‌تر در زومجی خواندید که استودیو Creative Assembly توانسته چند روز قبل از انتشار این بازی، آخرین آرزوی یک پسر در حال مرگ را که تجربه‌ی این بازی بوده برآورده سازد.

اگر شما نیز تاکنون این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده