نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

فیلمبرداری فیلم Indiana Jones 5 ممکن است به زودی آغاز شود

هریسون فورد در مصاحبه جدید خود وعده داد که ممکن است به زودی شاهد شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 باشیم.

تابستان سال گذشته بود که اکران فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) تا تابستان سال ۲۰۲۱ عقب افتاد و استیون اسپیلبرگ، کارگردان چهار قسمت اول فیلم Indiana Jones، قرار است کارگردانی قسمت پنجم این مجموعه را بر عهده داشته باشد و بار دیگر در این فیلم شاهد بازگشت هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز نیز خواهیم بود. همچنین مدتی پیش فورد گفت که دوست ندارد شخص دیگری پس از او نقش ایندیانا جونز را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم ایندیانا جونز 5 ممکن است زودتر از انتظار آغاز شود. در حاشیه تور مطبوعاتی انیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲)، از فورد در مورد مراحل ساخت و شروع فیلمبرداری این فیلم ماجراجویی پرسیده شد و او در پاسخ به ورایتی گفت که باید هفته آینده مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 آغاز شود. فورد در ادامه گفت:

من به دنبال ساخت فیلم هستم و به زودی همه چیز [تیم تولید و بازیگران] کنار هم قرار خواهد گرفت.

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

در واقع فورد دوست دارد که ساخت فیلم Indiana Jones 5 خیلی زود آغاز شود و ظاهرا به ساخت قسمت پنجم این مجموعه علاقه زیادی دارد. با این حال، اسپیلبرگ اکنون در حال ساخت فیلم West Side Story (داستان وست ساید) است و بعید است که به این زودی ساخت قسمت پنجم فیلم Indiana Jones را آغاز کند. با این حال، ممکن است مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 زودتر از پیش‌بینی آغاز شود و احتمالا فورد از پیشرفت نوشتن فیلمنامه و آغاز مراحل پیش تولید فیلم خبردار بوده است. همچنین اسپیلبرگ پیش از این نیز روی چند پروژه به صورت همزمان کار کرده بود.

فیلم Indiana Jones 5 برای اکران در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. جاناتان کاسدان، نویسنده فیلمنامه فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه جدید این فیلم را بر عهده دارد و او جانشین دیوید کپ، نویسنده فیلمنامه چهار قسمت اول فیلم Indiana Jones شده است. گفته می‌شود که پیش نویس اولیه کپ چندان مورد رضایت تهیه‌کنندگان فیلم نبوده و در نهایت آن‌ها تصمیم گرفتند که از یک نویسنده دیگر با ایده‌های جدیدتر استفاده کنند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده