// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۷

نهمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

با اتمام دومین روز مرحله حذفی مسابقات EPICENTER Major، نهمین تیمی که امتیاز لازم را جهت حضور در مرحله اصلی مسابقات TI9 به‌دست آورده است، مشخص شد.

رویداد EPICENTER Major آخرین تورنمنت فصل جاری است و علاقه‌مندان ورزش الکترونیک، مخصوصا بازی Dota 2، با تمرکز بیشتری رقابت‌های این تورنمنت را دنبال می‌کنند. در سال جاری قرار است دوازده تیم به صورت مستقیم به مسابقات The International دعوت شوند که تکلیف چهار تیم باقی مانده از این لیست در تورنمنت EPICENTER مشخص خواهد شد. این در حالی است که نهمین تیمی که امتیاز لازم جهت دریافت دعوت‌نامه مسابقات را کسب خواهد کرد، ساعاتی قبل مشخص شد. تیم TNC Predator بعد از کسب پیروزی در مقابل تیم Royal Never Give up به جمع شِش تیم نهایی مسابقات اپیسنتر راه یافت. این تیم با قطعی شدن دریافت ۹۰۰ امتیاز Dota Pro Circuit و ثبت ۱۵۹۶ امتیاز در مجموع فعالیتش در فصل جدید به عنوان نهمین تیم دعوت شده به مسابقات TI9 معرفی شد.

بازیکنان تیم TNC Predator ملیت فیلیپینی دارند و در بازی Dota 2 در بین تیم‌های منطقه جنوب شرق آسیا دسته‌بندی می‌شوند. این تیم از مجموع دَه رویداد برگزار شده در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ فقط در سه رویداد The Kuala Lumpur Major ،The Chongqing Major و EPICENTER Major حضور داشته است که بهترین نتیجه را در مسابقات کوالالامپور و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم کسب کرده است. مجموعه TNC در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ توانسته است در رشته Dota 2 مسابقات World Electronic Sports Games که به صورت ملی برگزار می‌شود، عنوان قهرمانی را کسب کند و بهترین نتیجه این تیم در مسابقات The International در سال ۲۰۱۶ به‌دست آمده است که بعد از شکست دادن تیم OG در راند دوم بخش حذفی، در جایگاه هفتم قرار گرفت.

دانلود از آپارات

مسابقات EPICENTER Major نهم تیر به پایان می‌رسد و طی روزهای پیش‌رو تکلیف سه تیم دیگری که به صورت مستقیم به مسابقات The International 9 دعوت خواهند شد مشخص می‌شود. لازم به ذکر است که شش تیم نهایی که از بخش انتخابی به جمع دوازده تیم دعوت شده به مسابقات TI9 می‌پیوندند بایستی از روز ۱۲ تیر در شش منطقه مختلف جهان با یکدیگر رقابت کنند تا در نهایت از هر منطقه یک تیم راهی شانگهای شود و هجده تیم مرحله اصلی تکمیل شود.

وضعیت نه تیم راه‌یافته به تورنمنت TI9

جایگاهتیمامتیاز DPC
۱Team Secret۱۴۴۰۰
۲Virtus Pro۱۲۳۰۰
۳Vici Gaming۷۲۰۰
۴Evil Geniuses۶۸۲۵
۵Team Liquid۴۹۲۰
۶PSG.LGD۴۲۹۰
۷Fnatic۳۶۰۰
۸Ninjas in Pyjamas۲۶۲۰
۹TNC Predator۱۵۹۶

با توجه به جدول بالا و لیست تیم‌های باقی‌مانده در مسابقات EPICENTER Major فقط هفت تیم Keen Gaming ،OG ،EHOME ،Alliance ،Gambit Esports ،Forward Gaming و Royal Never Give Up شانس دریافت دعوت‌نامه مسابقات The International 2019 را خواهند داشت. در این بین تیم‌های EHOME و Keen Gaming در مرحله اصلی مسابقات EPICENTER حضور ندارند ولی با داشتن ۶۲۹ و ۱۱۴۰ امتیاز DPC در صورتی که تیمی نتواند به امتیاز بیشتری نسبت به این دو تیم دست یابد، شانس دریافت دعوت‌نامه مرحله اصلی مسابقات TI9 را خواهند داشت.

تیم‌هایی که شانس صعود به مرحله اصلی TI9 را دارند

جایگاهتیمامتیاز DPC
۱۰Keen Gaming۱۱۴۰
۱۱OG۱۰۲۳
۱۲EHOME۶۲۹
۱۴Alliance۴۲۹
۱۵Gambit Esports۳۷۸
۱۶Forward Gaming۳۰۴
۲۰Royal Never Give Up۲۰۴

تیم‌هایی که در بین تیم‌های لیست بالا قرار داشته‌اند با توجه به اینکه دیگر شانس دریافت امتیاز Dota Pro Circuit را نخواهند داشت، از دور رقابت برای کسب دعوت‌نامه مسابقات TI9 حذف شده‌اند و بایستی شانس خود را در مراحل مقدماتی و انتخابی بیازمایند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده