// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های خرداد 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در سومین ماه سال ۱۳۹۸، بازی‌های جدید و جذاب رایگانی مانند Beyond Our Lives و Evolution 2: Battle for Utopia برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند. با زومجی همراه باشید.

در خرداد ماه سال ۹۸، برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS بازی‌های جذاب و جدید رایگانی منتشر شده که از بازی‌ ماجراجویی و داستان‌محوری مانند Beyond Our Lives گرفته تا آثار نقش‌آفرینی جذابی مانند Durango: Wild Lands و Fury Survivor: Pixel Z را شامل می‌شوند. با به پایان رسیدن ماه خرداد اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های رایگان منتشر شده در این ماه برویم. آثار دیگری در سبک‌های مختلفی از رقابتی آنلاین گرفته تا ورزشی مانند WWE Universe و سبک مچ‌تری مثل Toy Story Drop! در فهرست بهترین‌های خرداد ماه هستند که در ادامه می‌توانید بیشتر با آن‌ها آشنا شوید. 

درضمن اگر بازی‌های فهرست ما نظر شما را جلب نکرد، زومجی به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به فهرستی بلند بالا به همراه لینک دانلود بازی دسترسی داشته باشید.

بازی موبایل Archero

Archero

Archero یک بازی رایگان اکشن و جذاب است که استودیو HABBY Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی بازیکنان در نقش یک کماندار قرار می‌گیرند که باید در ۱۰ دنیای گوناگون بازی، به مبارزه با موجودات مختلف بروند. روند گیم‌پلی بازی بدین صورت است که در هر دنیا ۵۰ مرحله مختلف قرار داده شده است و بازیکنان با اتمام هر دنیا به دنیای دیگر راه پیدا می‌کنند. مراحل بازی هر بار به‌صورت تصادفی ساخته می‌شوند و بازیکنان در هر مرحله در دوربینی مشابه با بازی Clash Royale باید با تیرکمان خود با جان دشمنان بیافتند. دشمنان بازی نیز بسیار متنوع هستند و هرکدام به‌طور خاصی به کماندار بازی حمله می‌کنند و زیاد بی‌حرکت ماندن کماندار به کشته شدن او ختم خواهد شد. در بازی پاورآپ‌های مختلف قرار داده شده است و بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها روند بازی را برای خود راحت‌تر کنند. گرافیک بصری بازی هم به‌نوبه خود تجربه‌ای لذت‌بخش را برای بازیکنان رقم می‌زند و درکنار آن انیمیشن‌ها و افکت‌های تصویری هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

دانلود بازی Archero

بازی موبایل Beyond Our Lives

Beyond Our Lives

Beyond Our Lives یک بازی موبایل ماجراجویی و داستان‌محور است که بازیکنان را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که به‌تازگی خبر فوت دوست دوران کودکی‌اش به‌گوشش رسیده است. این بازی توسط TouMuseo ساخته شده است که بازی‌های اشاره و کلیک Past For Future و Father and Son را در کارنامه خود دارد. داستان بازی روایت‌گر زندگی دختری به‌نام لوینیا است که از بچگی با سرجیو بزرگ شده است و هم‌بازی یکدیگر به‌حساب می‌آیند. حال لوینیا مدتی است که دوست خود را ندیده است و از آن بی‌خبر است که یک روز مادر لوینیا تماس می‌گیرد و خبر فوت سرجیو را به او می‌دهد. پس از این اتفاق او وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود تا خاطرات گذشته خود را مرور کند. بازی به‌شدت داستان‌محور است و از نکات برجسته آن می‌توان به معماهایی اشاره کرد که در جای‌جای بازی قرار داده شده است. وقایع بازی در کشور ایتالیا رخ می‌دهد و تیم سازنده سعی کرده است تا کاربران را با مکان‌های تاریخی این کشور آشنا کند. اگر به‌دنبال یک بازی ماجراجویی با داستان‌ درگیرکننده هستید،‌ Beyond Our Lives می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Beyond Our Lives

بازی موبایل BOWMAX

BOWMAX

BOWMAX یک بازی رقابتی چندنفره است که در آن شما در یک رقابت سه‌به‌سه در مقابل تیم‌های دیگر قرار می‌گیرید و هر تیمی که اول از همه ماشین‌های رقیب را از بین ببرد، برنده خواهد بود. این بازی توسط استودیو PNIX توسعه داده شده و محیط آن مشابه با مجموعه مدمکس است. در ابتدای بازی، بازیکنان توسط بخش آموزشی، نحوه بازی کردن را یاد می‌گیرند و پس از اتمام این بخش، هر بازیکن سوار یک ماشین جنگی وارد میدان نبرد می‌شود. در بخش اول گیم‌پلی این بازی آنلاین شما ابتدا باید با شلیک به خودرو حریف، آن را از بین ببرید و سپس با نابود شدن خودروی آن‌ها، وارد بخش دوم نبرد شوید. در بخش دوم نبرد، وارد یک نبرد تن‌به‌تن با بازیکنان مقابل می‌شوید و می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید. استفاده به‌موقع از مهارت‌ها و تجهیزات بازی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بازیکنان با پیروزی در تعداد رقابت‌های بیشتر، به سطوح بالاتری دست پیدا می‌کنند. اگر قصد دارید یک بازی رقابتی آنلاین سرگرم‌کننده را تجربه کنید، BOWMAX را از دست ندهید.

دانلود بازی BOWMAX

بازی موبایل Dawn of Isles

Dawn of Isles

Dawn of Isles یک بازی ماجراجویی آنلاین است که توسط استودیو NetEase ساخته شده است. جهان بازی و طراحی منحصربه‌فرد آن سبب شده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی خاص و لذت بخشی را کسب کنند. در این بازی می‌توانید ابزارهای مختلف و مفید بسازید و از کومبوهای قدرتمند و تاثیرگذاری در طول مبارزات استفاده کنید. البته برای انجام این کار باید شناخت درستی از المان کومبو مورد استفاده و المان دشمن داشته باشید. همانند بسیاری از بازی‌های سندباکس و چندنفره آنلاین، در این بازی شما در انتخاب مسیرتان آزاد هستید و وظیفه دارید تا با جمع‌آوری مجموعه‌ای بی‌نهایت از منابع، جزیره‌تان را گسترش دهید. بدین منظور می‌توانید کارگاه و کوره ایجاد کنید تا محصولات مختلف بسازید و آن‌ها را به‌فروش برسانید. همچنین قادر هستید تا گیاهان مورد نیاز خود را کاشت کنید یا از همسایگان خود منابع مختلف قرض بگیرید. اگر می‌خواهید یک بازی نقش‌آفرینی چندنفره سرگرم‌کننده را روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون خود تجربه کنید، Dawn of Isles را از دست ندهید.

دانلود بازی Dawn of Isles

بازی موبایل DEAD CITY Text Adventure & Cyoa

DEAD CITY Text Adventure & Cyoa

DEAD CITY Text Adventure & Cyoa یک بازی متفاوت از استودیو Everbyte است که با سبک نقش‌آفرینی نوشتاری برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است. داستان بازی در جهانی آخرالزمانی رخ می‌دهد که در آن برخی از انسان‌ها به زامبی تبدیل شده‌اند و مابقی در حال تلاش برای زنده ماندن هستند. گیم‌پلی بازی DEAD CITY Text Adventure & Cyoa به‌صورت نوشتاری است و شما وظیفه دارید ازطریق نوشتار، روند بازی را پیش ببرید. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که پیامی ازطریق موبایل برای شما فرستاده می‌شود و شرایطی را توضیح می‌دهد. وظیفه شما در بازی مطالعه نوشته‌های بازی و انتخاب بهترین گزینه‌ها است تا داستان را به‌نحوی پیش ببرید تا شخصیت سم و دوستانش جان سالم به‌در ببرند. در بخشی از بازی ممکن است پس از سپردن یک کار به سم، او برای چنددقیقه‌ای از دسترس‌تان خارج شود و تا زمان بازگشت او مجبور شوید ۵ الی ۱۰ دقیقه منتظر بمانید. از آن‌جایی‌که بازی در فضایی آخرالزمانی رخ می‌دهد، موسیقی بازی تا حد ممکن سعی می‌کند حس ترس و اضطراب را به ‌شما منتقل کند. DEAD CITY Text Adventure & Cyoa را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی DEAD CITY Text Adventure & Cyoa

بازی موبایل Evolution 2: Battle for Utopia

Evolution 2: Battle for Utopia

Evolution 2: Battle for Utopia اثری اکشن و سوم‌شخص از دنباله موفق بازی‌ای است که استودیو My.com B.V. وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. استودیو سازنده سعی کرده است تا موفقیت نسخه اول را با اتمسفر خاص خود در این نسخه تکرار کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی، به گیم‌پلی ترکیبی آن می‌توان اشاره کرد. گیم‌پلی بازی Evolution 2 ترکیبی از بازی های تیراندازی سوم شخص، بازی‌های اکشن، استراتژی و نقش‌آفرینی است تا بازیکنان تجربه‌ای متفاوت و کاملی را کسب کنند. وقایع بازی در سیاره Utopia رخ می‌دهد که توسط انواع هیولا و ربات‌ها تحت حمله قرار گرفته است. شخصیت اصلی بازی کاپیتان بلیک نام دارد که توسط آزمایش‌های خطرناک به توانایی‌های فرابشری دست پیدا کرده است. در بازی شما می‌توانید شخصیت خود را ارتقا دهید و بهترین اسلحه‌ها را در اختیار او قرار دهید. همچنین بازی دارای بخش‌چندنفره است و بازیکنان می‌توانند مراحل بازی را به‌همراه دوستان خود به اتمام برسانند. همان‌طور که از نام بازی پیدا است، شما می‌توانید با یادگیری تکنولوژی‌های جدید، شخصیت خود را بدون محدودیت به تکامل برسانید و در نبردهای سنگین سرنوشت را عوض کنید. اگر به‌دنبال یک بازی اکشن سوم‌شخص جذاب روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌های خود هستید، Evolution 2: Battle for Utopia را از دست ندهید.

دانلود بازی Evolution 2: Battle for Utopia

بازی موبایل Fury Survivor: Pixel Z

Fury Survivor: Pixel Z

Fury Survivor: Pixel Z اثری نقش‌آفرینی زامبی‌محور از استودیو Leiting Games‏ است که با گرافیک پیکسلی و دوربین نمای بالا‌به‌پایین برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها عرضه شده است. داستان بازی در سال ۲۰۲۵ روایت می‌شود؛ جایی که ویروس Z در سراسر جهان پخش شده است و بشریت را تهدید می‌کند. در حالی‌که بیش از نصف مردم به زامبی‌های کشنده تبدیل شده‌اند، شما در نقش یک کارگر ساختمانی که در گذشته در نیروی دریایی خدمت کرده است، وظیفه دارید تا دختر و همسر خود را پیدا کنید. داستان بازی شروع خوبی دارد و در ادامه با روایتی جذاب، تلاش یک مرد برای پیدا کردن خانواده‌ی خود را به‌تصویر می‌کشد. یکی از ویژگی‌های این بازی، هرج‌ومرج و نبردهای دیوانه‌واری است که به‌خوبی با حال‌وهوای قدیمی طراحی شده‌اند تا بازیکن بتواند درکنار سرگرم شدن، تجربه‌ی خاص و جدیدی را کسب کند. طراحی زامبی‌ها و قدرت‌های‌شان به‌شکلی است که رفته‌رفته قوی‌تر و چالش‌برانگیزتر می‌شوند. بازیکنان باید مدیریت مناسبی روی سلاح‌های‌شان داشته باشند؛ به‌عبارتی برای زامبی‌های سرسخت از سلاح‌های قوی‌تر مثل شاتگان و کلت و برای زامبی‌های معمولی از چوب بیس‌بال استفاده کنند. Fury Survivor: Pixel Z را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Fury Survivor: Pixel Z

بازی موبایل Godzilla Defense Force

Godzilla Defense Force

بازی بعدی این فهرست، اثری است که از جهان گودزیلا و هیولاهای مختلف آن الهام گرفته شده است. بازی Godzilla Defense Force توسط استودیو NEXON Company‏ برای اندروید و آیفون توسعه داده شده است. شما در این بازی باید در نقش فرمانده یک پایگاه نظامی قرار گیرید و از پایگاه خود در مقابل حمله گودزیلاها دفاع کنید. وقایع بازی در سه شهر توکیو، لندن و سیدنی اتفاق می‌افتد که هرکدام از آن‌ها زیر آماج حملات هیولاها قرار گرفته‌اند. بازیکنان در بازی آیفون و اندروید Godzilla Defense Force دارای یک ساختمان اصلی برای ساخت نیرو هستند و نیروها به‌صورت خودکار ساخته شده و وارد مبارزه می‌شوند. شما در این بازی باید با کشتن هیولاها پول و امتیاز به‌دست بیاورید و از آن‌ها برای ارتقای تجهیزات و ساختمان‌های خود بهره بگیرید. درواقع مدیریت پول و استفاده مناسب از آن، موردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا با پشت سر گذاشتن هر موج، دشمنان شما قوی‌تر می‌شوند و در انتهای هر مرحله هم با یک باس‌فایت مقابله کنید. تیم سازنده برای تنوع بخشیدن به موجودات بازی موبایل Godzilla Defense Force از گودزیلا و هیولاهای ۲۹ فیلم مختلف گودزیلا استفاده کرده است تا کاربران تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را کسب کنند. اگر قصد دارید یک بازی استراتژی و دفاع از قلعه لذت‌بخش را تجربه کنید، Godzilla Defense Force را روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Godzilla Defense Force

بازی موبایل Iron Force 2

Iron Force 2

Iron Force 2 دنباله یک اثر مبارزات تانک‌محور است که استودیو CHILLINGO‏ وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی آنلاین و رقابتی بازیکنان باید در نبردی پنج‌به‌پنج، در نقش تانک‌هایی با حال‌وهوای جنگ جهانی قرار گیرند و پایگاه‌های مختلف را تسخیر کنند؛ به‌صورتی که هر تیم که مدت‌زمان بیشتری یک مکان مشخص را در اختیار داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود. در بازی سه نوع تانک قرار داده شده است و هرکدام از آن‌ها طراحی و عملکرد مخصوص به‌خودشان را دارا هستند. باتوجه‌به این موضوع که پس از استفاده از هر تانک، شما قادر نیستید تا مدتی از آن استفاده کنید، به‌ناچار مجبور خواهید بود از تمامی تانک‌های بازی برای مبارزه بهره بگیرید. سرورهای بازی به‌لطف شرکت الکترونیک‌آرتز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تجربه بسیار خوبی را در در اختیار کاربران قرار می‌دهند. درکنار موارد گفته شده، می‌توان به جلوه‌های بصری و صداگذاری مناسب بازی هم اشاره کرد که روی پلتفرم موبایل جذاب به‌نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید در یک رقابت آنلاین سوار تانک شوید و با دوستان خود یک تجربه لذت‌بخش را روی پلتفرم موبایل رقم بزنید، Iron Force 2 می‌تواند انتخاب شما باشد.

دانلود بازی Iron Force 2

بازی موبایل Little Misfortune Demo

Little Misfortune

Little Misfortune یک بازی اپیزودیک از استودیو کیل‌ماندی گیمز (Killmonday Games) است که سابقه طولانی در تولید بازی‌های اپیزودیک دارد. داستان بازی روایت‌گر دختری ۸ ساله رویاپرداز به‌نام Misfortune Ramirez Hernandez است که در جست‌و‌جوی جایزه خوشحالی ابدی برای مادرش است. او برای رسیدن به خواسته خود، به همراه دوستش جدیدش یعنی آقای صدا، وارد جنگل‌های انبوهی می‌شود که در آن‌‌ها رازهایی نمایان می‌گردد. بازی Little Misfortune داستانی تعاملی را روایت می‌کند که روی گشت‌وگذار و شخصیت‌های دوست‌داشتنی و تاریک خود تمرکز دارد. گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که هر انتخاب شما عواقب خاص خود را در پی خواهد داشت. گرافیک بازی به‌صورت نقاشی شده است و با موسیقی جذاب و نفس‌گیر خود تجربه‌ای وصف‌ناپذیر را روی پلتفرم موبایل رقم زده است. اگر قصد دارید تا یک اثر تعاملی و ماجراجویی خاص را روی گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنید، Little Misfortune را از دست ندهید.

دانلود بازی Little Misfortune

بازی موبایل OVERHIT

OVERHIT

بازی بعدی این فهرست، Overhit نام دارد که یک اثر نقش‌آفرینی داستان‌محور است که استودیو نت گیمز در خلق آن از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده است. Overhit روایت‌گ داستان پرنسسی به‌نام سوفیا است که باید با کمک گار سطلنتی خود، از حمله نیروهای تاریکی به سرزمین خود جلوگیری کند. بازی ۶ کاراکتر مختلف را پیش روی شما قرار داده است و شما باید با تشکیل یک تیم چهار نفره از بین آن‌ها، وارد مبارزات نوبتی شوید. در مجموع سه نوع مبارز در بازی درنظر گرفته شده است و این وظیفه شما است که با انتخاب درست و جای‌دهی مناسب هرکدام، روند مبارزات را به نفع خود به پایان برسانید. شخصیت‌های بازی هرکدام از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند و علاوه‌برآن می‌توانند هرچندوقت‌یک‌بار یک قهرمان را احضار کنند. گرافیک بصری بازی Overhit از کیفیت بالایی برخوردار است و بازی با ۱۷ مرحله مختلف خود، ساعت‌ها می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند. بازی Overhit را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Overhit

بازی موبایل Toy Story Drop!

Toy Story Drop!

با نزدیک شدن زمان اکران Toy Story 4، استودیو Big Fish Games یک بازی جدید از این مجموعه را روی فروشگاه پلی‌استور منتشر کرده است. Toy Story Drop یک بازی سبک مچ‌تری است که با تم داستانی مجموعه توی‌استوری گیم‌پلی‌ای کژوال را در اختیار بازیکنان قرار داده است. در این بازی به وودی، باز و دیگر شخصیت‌های محبوب این مجموعه کمک کنید تا هرکدام داستان خود را در مکان‌های مختلفی همانند اتاق اندی، سیاره پیتزا و غیره پیدا کنند. از نکات جالب توجه بازی حضور دنیای انیمیشن جدید این مجموعه یعنی Toy Story 4 در آن است. بازی در ابتدا گیم‌پلی را به‌شما آموزش می‌دهد و هدف اصلی جمع‌آوری آیتم مورد نظر را برای شما مشخص می‌کند. آیتم‌های محیط بازی همگی از مجموعه داستان اسباب‌بازی الهام گرفته شده‌اند و طراحی انیمیشن‌های آن به‌خوبی شما را مجذوب خود می‌کند. با اتمام هر مرحله کاراکتر وودی داستان بازی را برای شما توضیح داده و شما را در جریان وقایع داستان بازی قرار می‌دهد. در مجموع اگر قصد‌ دارید کمی از بازی کندی‌کراش فاصله بگیرید و یک بازی مشابه را تجربه کنید، Toy Story Drop انتخاب شما است.

دانلود بازی Toy Story Drop!

بازی موبایل Twaddle Paddle Free

Twaddle Paddle Free

بازی بعدی را به یک اثر آرکید اختصاص داده‌ایم که به‌تازگی به‌صورت رایگان روی فروشگاه پلی‌استور منتشر شده است. Twaddle Paddle Free یک بازی با گرافیک رنگارنگ است که در آن شما باید همانند بازی‌های مشابه، آجرها را از بین ببرید و امتیاز کسب کنید. بازی دارای مراحل کوتاه زیادی است که هرکدام اکشن فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده‌اند. گرافیک پیکسلی و نئونی بازی به‌همراه موسیقی و صداگذاری فوق‌العاده جذاب آن باعث می‌شود به‌هیچ‌وجه از تجربه آن خسته نشوید. در بازی همچنین بخش KIDS هم گنجانده شده است که در آن گیم‌پلی بازی به‌مراتب از حالت اصلی آسان‌تر است. در این بخش‌ توپ با سرعت پایینی حرکت می‌کند و هرگاه انگشتان خود را روی صفحه قرار دهید کمی به سرعت آن اضافه می‌شود. بازی با آن‌که رایگان است، از تبلیغات درون‌برنامه‌ای استفاده می‌کند که به‌علت ظاهر شدن در زمان بازی کردن، می‌تواند روی لذت تجربه کاربر اثر منفی بگذارد. بااین‌حال اگر می‌خواهید یک بازی آرکید کلاسیک با تم مدرن را تجربه کنید، Twaddle Paddle Free را از دست ندهید.

دانلود بازی Twaddle Paddle Free

بازی موبایل Warriors of Waterdeep

Warriors of Waterdeep

Warriors of Waterdeep یک بازی نقش‌آفرینی جذاب است که توسط استودیو Ludia برای پلتفرم موبایل عرضه شده است. این بازی روایت‌گر داستان شهر واتردیپ از سرزمین Sword Coast است که توسط دشمنان مورد حمله قرار گرفته است. حال بازیکنان در نقش قهرمان‌های این سرزمین، باید دشمنان واتردیپ را از بین ببرند که شامل انسان‌ها، هیولاها و اژدهایان می‌شوند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی، تنوع خوب قهرمان‌ها است که هرکدام مهارت‌های مخصوص‌به خودشان را دارند. در ابتدای بازی شما وظیفه دارید تا قهرمانان را انتخاب کرده و با مبارزه با هیولاها و جمع‌آوری گنج‌ها، به ماجراجوی‌های جدیدی از سرزمین‌های فراموش‌شده دست‌پیدا کنید. مبارزات بازی به‌صورت نوبتی است و کاراکترهای شما باید با هیولاهای ترسناکی همانند مردگان خستگی‌ناپذیر و اژدهای سرخ روبه‌رو شوند. در بازی سلاح‌های گوناگون قرار داده شده است و شما می‌توانید با ادغام و ارتقای آن‌ها، به تجهیزاتی قوی‌تر دست پیدا کنید تا در نبرد پیروز شوید. همچنین می‌توانید در بخش چالش‌های بازی، تا جایی که می‌توانید خود را به سیاه‌چاله‌های عمیق‌تر برسانید و جوایز متعدد کسب کنید. در مورد جلوه‌های بصری هم گرافیک بازی به‌صورت کارتونی است و از جزئیات قابل قبولی برخوردار است. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Warriors of Waterdeep


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده