// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی Archero: ماجراجویی کماندار تنها

در مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، امشب به سراغ یک بازی‌ اکشن و فانتزی به نام Archero رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

در پلتفرم موبایل به دلیل محدودیت‌ها و ویژگی‌های خاص آن، شاهد حضور و عرضه‌ی بازی‌های متفاوت و خلاقانه‌ای بوده‌ایم. کنترل‌های لمسی و صفحه نمایش‌های کوچکتر از ۶ اینچ در اکثریت این گوشی‌های هوشمند باعث شده تا بازی‌های ساده و خلاقانه در این پلتفرم نسبت به سایر پلتفرم‌ها پرمخاطب‌تر و موفق‌تر باشند. البته نمی‌توان انکار کرد که با پیشرفت سخت افزار این گوشی‌های هوشمند، بازی‌های بزرگ و AAA در پلتفرم موبایل به موفقیت رسیده‌اند. در ادامه‌ی معرفی بهترین بازی‌‌های اندروید و آیفون به سراغ جدیدترین ساخته‌ی استودیوی HABBY Games به نام Archero رفته‌ایم که توانسته از بین حدود ۹۰ هزار رای در گوگل‌پلی به امتیاز بالای ۴.۴ ستاره از ۵ ستار دست پیدا کند و رضایت بازیکنان را جلب کند. بازی Archero یک اثر اکشن و ماجراجویی جذاب رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است که با حجمی حدود ۱۹۰ مگابایت، به صورت آفلاین قابل تجربه است. البته در بازی خریدهای درون برنامه‌ای نیز حضور دارند و بازیکنان می‌توانند با تماشای ویدیوها به دریافت آیتم‌های مختلف بپردازند. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

Archero از آن دست بازی‌های اکشن و ماجراجویی است که مخصوص پلتفرم موبایل است و بازیکنان از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد

گیم‌پلی بازی اندروید و رایگان Archero در قالب یک اثر اکشن جذاب و فانتزی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در این بازی بازیکنان نقش یک کماندار تنها و قهار را بر عهده می‌گیرند که باید به جنگ موجودات مختلف و هیولاهای متنوع برود. بازی دارای ۱۰ دنیای مختلف است که به مرور و با تکمیل کردن هر یک می‌توان به دنیای بعدی راه یافت. تنوع محیطی و گیم‌پلی در هر دنیا بسیار خوب است و تفاوت این جهان‌ها فقط از نظر ظاهری نیست. هر دنیا به طور کلی دارای ۵۰ مرحله‌ی مختلف است که در هر بار تجربه‌ی بازی به صورت رندوم و تصادفی ساخته می‌شوند. علاوه بر امکان شخصی سازی بالا، سیستم‌ ارتقا دادن و Level Up کردن نیز در بازی پیاده شده که در دو بخش از آن استفاده می‌شود. در یک بخش این سیستم به طور کلی، عملکرد بازیکن را در طول بازی نشان می‌دهد و در بخش دیگر، در طول هر بازی با جمع آوری پاداش‌های کشتن دشمنان، بازیکنان Level up می‌شوند که با هر ارتقا یک Power up را به انتخاب خود دریافت می‌کنند. این Power upها نقش مهمی در بازی ایفا می‌کنند و انتخاب صحیح آنها به پیروزی بازیکنان کمک زیادی خواهد کرد.

با وجود اکشن جذاب و نبردهای سنگین و شلوغ این بازی آیفون، بازیکنان با یک گیم‌پلی ساده و کنترل‌های روان مواجه هستند و به راحتی می‌توانند Archero را به صورت آفلاین در هر زمان و مکانی تجربه کنند. بازیکنان به وسیله‌ی یک دی پد لمسی در پایین صفحه، حرکات کماندار را کنترل می‌کنند و زمانی که آن را رها کنند، کماندار می‌ایستد و شروع به تیراندازی به هیولای خبیث بازی می‌کند. دشمنان بازی نیز بسیار متنوع هستند و هرکدام به طور خاصی به کماندار بازی حمله می‌کنند و زیاد بی حرکت ماندن کماندار به کشته شدن او ختم خواهد شد.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی Archero در بخش گرافیکی و تجربه‌ی بصری نیز بسیار خوب و متنوع عمل می‌کند و یک تجربه‌ی فانتزی و رنگارنگ انتظار بازیکنان را می‌کشد. امکان شخصی سازی بالا برای کماندار تحت کنترل در چندین بخش مانند لباس، کمان و پاورآپ‌ها یکی از عواملی است که مانع تکراری شدن روند بازی برای بازیکنان می‌شود. مراحل متنوع بازی نیز به صورت تصادفی پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرند و در هر دنیا دشمنان جدید و خاصی در انتظار بازیکنان هستند. انیمیشن‌ها و افکت‌های تصویری بازی نیز به خوبی پیاده سازی شده‌اند و شاهد اجرای روان بازی در اکثر دستگاه‌های میان رده هستیم.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های فانتزی و اکشن روی گوشی هوشمند خود هستید، Archero یک بازی اکشن جذاب و جدید با گیم‌پلی هیجان انگیز و گرافیک چشم نواز است که می‌توان آن را به صورت آفلاین در زمان‌های مختلف تجربه کرد.

دانلود بازی Archero


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده