// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

حالت Spec Ops برای نسخه جدید Call of Duty: Modern Warfare تایید شد [E3 2019]

استودیو اینفینیتی وارد به‌تازگی و رسما تایید کرده که حالت Spec Ops در نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare وجود خواهد داشت.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد E3 2019، استودیو Infinity Ward اعلام کرد که حالت Spec Ops که یک حالت همکاری چندنفره است، به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این‌باره منتشر نشده است. تنها موردی که این استودیوی خوش‌نام تایید کرده، این است که در این حالت، جزییات و ویژگی‌هایی وجود خواهد داشت که پیش‌تر مشاهده نکرده‌اید و به‌طور خلاصه شاهد یک Spec Ops خاص و منحصربه‌فرد هستیم. همچنین کمپینی نیز به این حالت مرتبط خواهد بود که دارای سلاح‌ها، امکانات و تجهیزات خاص خود است.

حالت Spec Ops یک حالت چندنفره یا تک‌نفره است که در دو نسخه‌ی قبلی سری Modern Warfare مجموعه Call of Duty اضافه شده بود و یکی از حالت‌های موردعلاقه‌ی طرفداران این بازی شوتر است. این حالت یک گیم‌پلی سرعتی را شبیه به آن‌چه که در حالت Mile High Club بازی Call of Duty 4: Modern Warfare دیدید، برای بازیکن به ارمغان می‌آورد. پیش‌تر و در نسخه‌های قبلی، این حالت را می‌شد به‌صورت تکی، صفحه جدا و آنلاین با دوستان خود بازی کرد، ولی جزئیات Spec Ops در بازی جدید هنوز توسط Infinity Ward اعلام نشده و کاربران بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند این استودیو خوش‌نام به چه شکل این حالت محبوب را به نسخه جدید Call of Duty: Modern Warfare اضافه می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call of Duty: Modern Warfare که در حال حاضر در مراحل ساخت به‌سر می‌برد، قرار است در تاریخ ۲۵ ماه اکتبر (۳ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. در حال حاضر نیز صحبتی از پورت شدن بازی روی نینتندو سوییچ نشده است و باید برای رد یا تایید آن صبر کرد. اما انتشار بازی در نهایت برای پلتفرم ابری گوگل استیدیا، امری است که محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Call of Duty: Modern Warfare، پیش‌تر در زومجی خواندید که این بازی فاقد بخش زامبی خواهد بود. در خبری دیگر اطلاعاتی در مورد کراس‌پلی این بازی خواندید و همچنین از اطلاعات تکمیلی بازی در مورد داستان و گیم‌پلی آن مطلع شدید.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده