// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Call of Duty: Modern Warfare فاقد بخش زامبی است

جیکوب مین‌کوف اعلام کرده است که به‌دلیل خلق یک تجربه منسجم میان تمامی محیط‌های مدرن وارفر، بخش زامبی را در Call of Duty: Modern Warfare، قرار نخواهند داد.

به‌دنبال معرفی رسمی بازی Call of Duty: Modern Warfare، اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس قرار گرفته است و حال مشخص شده است که امسال شاهد بخش زامبی در Call of Duty نخواهیم بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و گزارش‌ منتشر شده از سوی PlayStation Lifestyle، جیکوب مین‌کوف، کارگردان گیم‌پلی Call of Duty: Modern Warfare، اعلام کرده است که استودیو خواهان این بوده است که تجربه کامل را در تمامی محیط‌های مدرن وارفر در دسترس کاربران قرار بدهد تا حس یک‌پارچگی و منسجمی ارائه شود. استفاده از حالت زامبی، این حس یکپارچگی را از بین می‌برد. در ادامه مین‌کوف از وجود حالت زامبی در بازی Call of Duty: Black Ops 4 و تصمیم تیم سازنده برای استفاده از این حالت سخن گفته است:

برای اینکه آن‌ها روی رویدادهای غیر واقعی، رمان‌های گرافیکی و گیم‌پلی سوپرهیرو محور تمرکز کرده‌اند. ازاین‌رو می‌توانند تغییرات مختلفی را روی گیم‌پلی بازی‌شان اعمال کنند. این‌درحالی است که ما سعی داریم روی وقایع و رویدادهای واقعی تمرکز داشته باشیم. این انعطاف را نداریم که بخواهیم از حالت زامبی برای بازی‌مان استفاده کنیم. این کار حسی را موقع بازی کردن به‌وجود می‌آورد که مخاطب در حال تجربه‌ی جهانی واقعی بر پایه اتفاقات گوناگون است.

شاید اشخاصی که حالت زامبی را به‌خاطر تجربه کوآپ و مشارکتی‌اش تجربه می‌کردند، از شنیدن این خبر ناراحت شوند، اما استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare، یک حالت کوآپ داستانی را در بازی قرار داده است.

آماده نیستیم که در مورد بخش مشارکتی بازی صحبت کنیم، اما داستان بازی به‌نحوی است که می‌توانید آن را در کنار سایر دوستان‌تان هم تجربه کنید.

اطلاعات کاملی از حالت کوآپ یا نحوه کارکرد این بخش در دسترس بازیکنان قرار نگرفته است و باید منتظر ماند و ببینیم اینفینیتی وارد چه مواردی را برای کاربران در نظر گرفته است. بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده