// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های هفته سوم اردیبهشت 1398 برای اندروید

در سومین هفته از اردیبهشت ماه ۹۸، بازی استراتژیک عصر فرماندهان را معرفی کردیم و نگاهی به بازی‌های Scorcher و Agatha Knife انداخته‌ایم.

با آغاز سومین هفته از اردیبهشت‌ ماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در فهرست این هفته، ابتدا عصر فرماندهان را معرفی کردیم که یک اثر استراتژیک است و شما در آن می‌توانید نبردهای بزرگ قرن نوزدهم را تجربه کنید، سپس بازی اندروید و آیفون Trade Town را داریم که به‌شما اجازه می‌دهد وظیفه توسعه شهر خود را به‌عهده بگیرید. در انتها هم بازی داستان‌محور Agatha Knife را معرفی می‌کنیم که روایت‌گر زندگی دختری است که علاقه‌ خاصی به‌خوردن گوشت حیوانات دارد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید.

عصر فرماندهان

عصر فرماندهان- اسپانسر

اگر از علاقه‌مندان بازی استراتژیک هستید و قصد دارید تا وظیفه فرماندهی لشکرهای مختلف را در گوشی همراه خود به‌عهده بگیرید، بازی جدید استودیو بازیلیون با نام عصر فرماندهان یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس شما خواهد بود. داستان بازی عصر فرماندهان در زمان ناپلئون و جنگ استقلال آمریکا رخ می‌دهد و بازیکنان می‌توانند در آن در نبردهای قرن ۱۹ شرکت کنند و سرنوشت تاریخ را رقم بزنند. در این بازی معروف‌ترین ژنرال‌های تاریخ حضور دارند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها روند نبرد را به‌نفع خود تغییر دهید. همچنین سیستم ارتقا در بازی قرار داده شده است و شما قادر هستید تا با بالابردن درجه فرماندهان خود، روحیه لشکر را افزایش دهید. با پیروزی در هر نبرد مقداری غنایم جنگی به‌دست می‌آورید که می‌توانید فرماندهان خود را با آن‌ها تجهیز کنید. بازی دارای بخش شهرسازی هم هست و شما قادر هستید تا در عصر فرماندهان، دژهای مستحکم بسازید و از فتوحات خود دربرابر دشمن دفاع کنید. از دیگر نکات جذاب دیگر بازی می‌توان به بخش تاکتیک‌های سیاسی اشاره کرد که در آن کاربر می‌تواند با آوردن پرنسس‌های پرنفوذ به دربار خود و استفاده از آن‌ها، سرنوشت جنگ را به نفع خود تغییر دهد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های استراتژیک هستید هم‌اکنون می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

دانلود بازی عصر فرماندهان

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

Scorcher

Scorcher

بازی موبایل Scorcher یک اثر ریسینگ متفاوت از استودیو Radiangames است که در آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از سفینه‌های فضایی، نهایت سرعت را تجربه کنند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که در یک نمای بالا به پایین شما سوار بر یک سفینه فضایی باید از بین صخره‌ها حرکت کرده و همزمان دشمنان خود را نابود کنید. در بازی Scorcher از زیر زمین یک مار ماشینی همزمان با شما هم در حال حرکت است که هر لحظه احتمال بالا آمدن آن وجود دارد و باید مواظب باشید شما را از مسیر خارج نکند. گرافیک هنری بازی بسیار عالی است و انیمیشن‌های زنده آن باعث می‌شود Scorcher به تجربه‌ای وصف‌ناپذیر در پلتفرم موبایل تبدیل شود. کنترل سفینه در بازی بسیار دشوار است و شما همیشه باید حواس‌تان باشد که به دیواره‌ صخره‌ها برخورد نکنید و سفینه خود را سالم نگه دارید. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۳ دلار از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Scorcher

Full Metal Monsters

Full Metal Monsters

بازی بعدی این فهرست Full Metal Monsters نام دارد که یک بازی آنلاین و رقابتی است. در این بازی می‌توان از دایناسورها به‌عنوان وسیله نقلیه‌ای استفاده کرد که به انواع سلاح‌های گرم مجهز شده‌اند. هر دایناسور مهارت خاص خودش را دارد، به‌نحوی که برخی از آن‌ها از سلاح‌های رگباری و بعضی دیگر از موشک‌انداز استفاده می‌کنند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که بازیکنان در قالب دو تیم پنج‌نفره به‌صورت Elimination باید با یکدیگر به‌رقابت بپردازند. هرتیمی که زودتر افراد تیم حریف را از بین ببرند، برنده مسابقه خواهد شد. همچنین سیستم Matchmaking بازی عملکرد قابل قبولی دارد و تیم‌ها را براساس سطح‌ بازیکنان در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. دایناسورهای بازی هم از طراحی و تنوع بالایی برخوردار هستند و برخی از آن‌ها باتوجه‌به سطح بازیکن‌ها آزاد می‌شوند و بعضی دیگر هم به واسطه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. البته اکثر دایناسورها از نظر آسیب‌رسانی یکسان هستند و دایناسورهای مختلف صرفا ظاهرشان و ویژگی‌هایی که در دسترس کاربر قرار می‌دهند، متفاوت است. اگر دوست دارید یک بازی رقابتی آنلاین متفاوت را تجربه کنید، Full Metal Monsters را روی فروشگاه پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Full Metal Monsters

Trade Town

Trade Town

بازی بعدی یک اثر سبک استراتژی و شهرسازی است که Trade Town نام دارد و استودیو Cheetah Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. همانند دیگر بازی‌های این سبک، تأمین منابع از اهمیت بالایی برخوردار است. در بازی Trade Town، چوب، سنگ و طلا کالاهای مهم بازی هستند و بازیکنان باید برای ساختن ساختمان‌ها و داد‌و‌ستد، موارد مذکور را به‌دست بیاورد. بازی همچنین دارای چالش‌های مختلف است تا بازیکنان با انجام آن‌ها پاداش‌های مختلف دریافت کنند. همان‌طور که گفته شد، علاوه‌بر شهرسازی، بازی Trade Town اهمیت زیادی به تجارت و دادو‌ستد داده است و سازندگان حساب ویژه‌ای روی‌ آن باز کرده‌اند. به‌صورتی‌که در شهر شما ساختمانی قرار داده شده است که در آن می‌توانید کالاهای مورد نیاز را به سایر دهکده‌ها ارسال کرده یا از آن‌ها خریداری کنید. Trade Town یک بازی شهرسازی و استراتژی است که سعی کرده با افزودن المان‌های نوآورانه، تجربه‌ای جدید را در اختیار بازیکنان قرار دهد. هم‌اکنون می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Trade Town

Battle Souls

Battle Souls

Battle Souls یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های ماجراجویی است که توسط استودیو TaleSoft برای پلتفرم موبایل ساخته شده است. این بازی داستان‌محور با گرافیک پیکسلی و هشت بیتی خود، بازیکنان را یاد بازی‌های قدیمی می‌اندازد. داستان بازی راجع به سرزمینی است که در آن ماه عجیبی در آسمان ظاهر می‌شود و جهان رو‌به نابودی می‌رود. مبارزات بازی به‌صورت نوبتی است و بازیکنان باید قبل از وارد شدن به مراحل، سه هم‌تیمی خود را انتخاب کنند. هر مبارز سه مهارت اصلی دارد که باید با شناخت نقاط ضعف دشمنان، از آن‌ مهارت‌ها استفاده کند. مراحل به‌صورتی است که با پیشروی در بازی، سطوح‌شان تغییر می‌کند. در طول مسیر بایستی خانه‌های مکعبی را پشت سر بگذارید و با رسیدن به پایان هر مسیر، با یک باس‌فایت مواجه شوید. اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت با داستانی قابل قبول هستید، می‌توانید بازی Battle Souls را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Battle Souls

Agatha Knife

Agatha Knife

آخرین بازی این مقاله را به یک اثر ماجراجویی داستان‌محور اختصاص داده‌ایم. بازی Agatha Knife روایت‌گر داستان زندگی دختری به‌نام آگاتا است که مادرش قصاب است. بی‌خوابی او باعث شده است تا شبانه به مغازه مادرش برود و پس از صحبت کردن با حیوان‌ها، آن‌ها را کشته و سپس گوشت‌شان را بخورد. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و بازیکنان برای پیش بردن داستان بازی باید با شخصیت‌های مختلف صحبت کرده و آیتم‌های مختلف را دریافت کنند. صحبت‌ کردن و تعامل با کاراکترهای بازی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به‌صورتی که بسیاری از مراحل و اهداف شما تنها با این روش مشخص می‌گردند. برای مثال در کلیسای اول بازی یک پنیر بزرگ قرار دارد که تعدادی شمع پای آن روشن هستند. حال شما باید یک شمع را پیدا کنید و درنهایت، شمع خود را روشن کنید. حال باید با کاراکترهای داخل کلیسا صحبت کنید تا بتوانید رفته رفته به این شمع دسترسی پیدا کنید. گرافیک بازی به‌صورت طراحی دستی است و حال‌وهوای کارتون‌های تلویزیونی دارد. در مجموع بازی آفلاین Agatha Knife اثری قابل قبول است که به‌تمامی علاقه‌مندان بازی‌های داستان‌محور توصیه می‌شود. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۵ دلار از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Agatha Knife

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده