نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

اولین پوستر رسمی فصل سوم سریال Legion منتشر شد

شبکه FX و بخش تلویزیونی مارول اولین پوستر رسمی فصل سوم و پایانی سریال Legion را منتشر کردند که شاهد یک تصویر هنری بسیار زیبا هستیم.

هفته گذشته بود که شبکه FX و بخش تلویزیونی مارول تاریخ شروع پخش فصل سوم و پایانی سریال Legion (لیجن) را تایید و اعلام کردند. پخش فصل سوم این سریال ابرقهرمانی قرار است از روز دوشنبه، ۲۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۳ تیر ۱۳۹۸) آغاز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فصل پایانی سریال Legion منتشر شده است. این پوستر در واقع یک تصویر هنری از ذهن پر از آشوب دیوید هالر با بازی دن استیونز، است که در آن شاهد اشاره به اتفاقات دو فصل گذشته نیز هستیم. علاوه بر دیوید هالر، در پوستر شخصیت‌های دیگری مثل سید برت، لنی باسکر و شدو کینگ نیز حضور دارند. همچنین با توجه به پاسخ صفحه رسمی این سریال در توییتر به یکی از طرفداران که پرسیده بود چه زمانی اولین تریلر فصل سوم سریال Legion منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد که باید به زودی شاهد انتشار اولین تریلر فصل پایانی این سریال نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فصل سوم سریال Legion

دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، نوید نگهبان، کوینتون باکلر، لورن تسای، هری لوید و استفانی کورنلیوسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Legion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین نوآ هاولی برای ساخت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فصل سوم سریال Legion بازگشته است. علاوه‌بر این سریال، او وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) را نیز بر عهده دارد و او همچنین قرار است سریال Piety (پایتی) را نیز برای شبکه FX تولید کند. با اینکه سریال Legion قرار است در فصل سوم به پایان برسد، اما جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول، گفت که احتمال بازگشت این سریال در آینده وجود خواهد داشت که این موضوع به هاولی و شبکه FX بستگی دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده