نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

امکان ادامه دادن سریال Legion در آینده وجود دارد

جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول گفت در صورتی که نوآ هاولی تمایل داشته باشد، سریال Legion ممکن است در آینده ادامه پیدا کند.

به‌تازگی شبکه FX و بخش تلویزیونی مارول اعلام کردند که سریال Legion (لیجن) پس از اتمام پخش فصل سوم به پایان خواهد رسید. در ادامه جان لندگراف، مدیرعامل شبکه FX توضیح داد که این موضوع به معنای لغو پخش این سریال از مجموعه X-Men (ایکس-من) نیست و نوآ هاولی، سازنده و خالق این مجموعه از ابتدا برای ساخت سه فصل از سریال Legion برنامه‌ریزی کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال بازگشت این سریال در آینده وجود دارد. جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول، در مصاحبه با ددلاین گفت که اگر هاولی تصمیم گرفت تا داستان جدید و دیگری از شخصیت و مجموعه لیجن را تولید و روایت کند، احتمال بازگشت این سریال در آینده وجود خواهد داشت. لوب گفت:

زمانی که نوآ در حال گفتن آغاز داستان این سریال بود، به ما پایان این داستان را نیز گفت. برخی از این شخصیت‌ها بخشی از مجموعه مارول هستند که در آن زندگی می‌کنند. من فکر می‌کنم که پایان این سریال مثل یک رمان گرافیکی است. اگر نوآ یک روز یا یک سال پیش ما برگردد و بگوید داستان جدیدی برای ادامه سریال Legion دارد، ما امیدواریم شبکه FX نیز بخواهد داستان بعدی این مجموعه را نشان دهد و این نقطه نظر و دیدگاه مارول است.

جف لوب

در واقع لوب به نوعی صحبت لندگراف را تایید کرد که سریال Legion لغو نشده و در واقع این سریال طبق برنامه هاولی قرار است در فصل سوم به پایان برسد. همچنین با توجه به صحبت لوب امکان ساخت فصل چهارم این سریال با همکاری FX نیز وجود دارد که به نوعی شایعات فشار دیزنی یا مارول برای لغو ادامه پخش این سریال را نیز تکذیب می‌کند. پخش فصل سوم و پایانی این سریال از ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ (خرداد یا تیر ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. همچنین مدتی پیش مارول تایید کرد که استفانی کورنلیوسن با سابقه بازی در سریال Mr. Robot (آقای ربات)، قرار است نقش گابریل، مادر دیوید هالر و هری لوید با سابقه حضور در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) قرار است نقش پروفسور ایکس، پدر دیوید هالر با بازی دن استیونز را در فصل سوم سریال Legion بازی کنند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده