نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

همکاری دوباره سازنده سریال Fargo با شبکه FX برای ساخت یک سریال جدید

شبکه FX و نوآ هاولی در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت یک سریال جدید به نام Piety هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نوآ هاولی سریال دیگری را برای شبکه FX خواهد ساخت. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، شبکه FX در حال ساخت یک سریال درام و کالت جدید به نام Piety (پایتی) است. ایده اولیه داستان این سریال توسط وس براون نوشته شده که به‌عنوان بخشی از قرارداد همکاری شبکه FX با نوآ هاولی و کمپانی فیلمسازی 26Keys Productions، این سریال قرار است تولید و منتشر شود. براون بیشتر به‌عنوان تهیه کننده سریال Preacher (پریچر) شناخته می‌شود. سریال Piety داستان یک فرقه جرم و جنایت در غرب آمریکا را روایت می‌کند که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست.

هاولی و شبکه FX همکاری بسیار موفقی را با یکدیگر داشته‌اند. هاولی بیشتر برای ساخت سه فصل از سریال Fargo (فارگو) که براساس فیلمی به کارگردانی برادران کوئن محصول سال ۱۹۹۶ تولید و منتشر شده است، شناخته می‌شود؛ در حال حاضر این سریال بسیار موفق و تحسین شده برای فصل چهارم نیز تمدید شده که هاولی اکنون در حال نوشتن فیلمنامه فصل چهارم این سریال است و کریس راک یکی از نقش‌های اصلی این فصل را بازی خواهد کرد. فصل چهارم سریال Fargo احتمالا اواخر سال ۲۰۱۹ از شبکه FX منتشر خواهد شد. علاوه بر این سریال، هاولی وظیفه ساخت سریال Legion (لژیون) که سریال فرعی مجموعه X-Men (ایکس-من) است را نیز بر عهده دارد که در حال حاضر دو فصل از این سریال از شبکه FX منتشر شده و این سریال در بهار امسال برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

تمرکز هاولی در طول سال‌های اخیر تنها روی تلویزیون نبوده و او کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Pale Blue Dot (نقطه آبی کمرنگ) را نیز بر عهده داشته است که این فیلم در حال حاضر مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. ناتالی پورتمن، دن استیونز، زازی بیتز، جان هم و الن برستین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pale Blue Dot حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده