نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

ملاقات با فرکی در اولین ویدیو رسمی انیمیشن Toy Story 4

اولین ویدیو رسمی انیمیشن Toy Story 4 منتشر شده که در آن وودی شخصیت جدید فرکی را به دیگر اسباب بازی‌ها معرفی می‌کند.

اواخر ماه گذشته بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار دومین و آخرین تریلر رسمی و کامل انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) را منتشر کردند که در آن بیشتر با اتفاقات این قسمت آشنا شدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) منتشر شده است. پیکسار اخیرا اولین ویدیو رسمی قسمت چهارم این انیمیشن سینمایی را منتشر کرده که در این ویدیو شخصیت وودی شروع به معرفی فرکی به دیگر اسباب بازی‌ها می‌کند. فرکی یک چنگال یکبار مصرف است که توسط بانی به یک اسباب بازی تبدیل شده و حال او دارای زندگی شده است که طبق تریلرهای این قسمت، او در ابتدا دچار بحران هوایت خواهد شد که در ادامه شاهد عملیات نجات او توسط وودی و دیگر اسباب بازی‌ها هستیم. همچنین در اولین ویدیو انیمیشن Toy Story 4 به سفر جاده‌ای بانی و خانواده‌اش نیز اشاره می‌شود که اسباب بازی‌ها از آن بسیار خوشحال هستند که در این سفر جاده‌ای وودی سرانجام بو پیپ را پیدا می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب بازی ۳) شاهد حضور شخصیت بو پیپ نبودیم و حال قرار است در این قسمت شاهد دلیل آن باشیم و همچنین در ادامه شاهد تجدید دوباره وودی و بو پیپ که بسیار تغییر کرده، در انیمیشن Toy Story 4 نیز خواهیم بود. همچنین دو پوستر جدید از این انیمیشن نیز منتشر شده که یک پوستر برای تبلیغ قسمت چهارم انیمیشن Toy Story در سینماهای IMAX و پوستر دیگر برای تبلیغ آن در سینماهای RealD 3D منتشر شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Toy Story 4

انیمیشن Toy Story 4

انیمیشن Toy Story 4 به کارگردانی جاش کولی، برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، دان ریکلس، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده