// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

مدت زمان بخش داستانی بازی Borderlands 3 مشخص شد

گیرباکس سافتور اعلام کرده که اگر بر مسیر اصلی خود در بازی Borderlands 3 تمرکز کنید، اتمام بخش داستانی آن نزدیک به ۳۰ ساعت طول می‌کشد.

پس از انتشار نخستین تریلرها از گیم‌پلی بازی Borderlands 3 بود که طرفداران مجموعه بوردرلندز منتظر شنیدن اخبار بیشتری در رابطه با ویژگی‌ها و جزییات گیم‌پلی آن بودند. سپس و همان‌طور که در زومجی نیز خواندید، جزییاتی از گیم‌پلی این بازی محبوب منتشر شد و حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، یکی دیگر از این جزییات توسط استودیوی سازنده‌ی آن اعلام شده است.

طی صحبت‌هایی که پاول سیج، کارگردان بازی، با مجله‌ی پی سی گیمر داشته، اعلام کرده که اگر تمرکز خود را در بخش داستانی، روی مسیر اصلی بگذارید و فقط به‌دنبال اتمام ماموریت‌های اصلی باشید، اتمام این بخش از بازی تقریبا ۳۰ ساعت به‌طول می‌انجامد:

اگر فقط به مسیر خود ادامه دهید و در خط اصلی داستان بازی حرکت کنید، تقریبا ۳۰ ساعت طول می‌کشد تا بازی را تمام کنید.

همچنین بر اساس اطلاعاتی که در این باره منتشر شده، مشخص شده که زمان مورد نیاز برای اتمام ماموریت‌های اصلی بازی Borderlands 3 تقریبا هم‌تراز با زمان مورد نیاز برای اتمام بازی Borderlands 2 است. پس اگر شما نیز جزو کسانی بودید که از بابت کوتاهی زمان بخش داستانی بازی ناراضی بودید، دیگر جای نگرانی ندارد. همچنین استودیو Gearbox Software رسما و قاطعانه اعلام کرده که بازی Borderlands 3 به عنوان بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی در مجموعه‌ Borderlands ساخته شده و این امر باعث می‌شود بتوانید تا مدت‌زمان قابل قبولی پس از انتشار، از بخش‌های مختلف آن لذت ببرید.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی بوردرلندز 3، پیش‌تر در زومجی خواندید که صداپیشه ناکتیس از Final Fantasy به جای تروی بیکر در Borderlands 3 حضور خواهد داشت. بازی Borderlands 3 قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده