// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰

اولین ویدیو‌های گیم پلی بازی Borderlands 3 منتشر شدند

استودیو گیرباکس سافتور اولین ویدیو‌ها از گیم‌پلی بازی Borderlands 3 را منتشر کرد که در آن‌ها شاهد مکانیزم‌های مبارزه‌ای و باس فایت‌های بازی هستیم.

مدتی پیش بازی Borderlands 3 پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره معرفی شد و در تابستان هم عرضه خواهد شد. یکی از مواردی‌که کاربران خواهان رونمایی از آن بودند، گیم‌پلی بازی بود. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software) و کمپانی 2K Games، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی Borderlands 3، اولین تریلر گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده‌اند و یک ویدیو ۱۶ دقیقه‌ای هم از روند بازی در دسترس قرار گرفته است. 

با شروع تریلر بازی بوردرلندز 3، کلپ ترپ را می‌بینیم که وارد بخش آموزشی بازی می‌شود. در این بخش مکانیزم‌های مبارزه‌ای و مهارت‌های بازیکنان نظیر سُر خوردن روی زمین را شاهد هستیم. همچنین در نسخه‌ی سوم ویژگی جدیدی به‌نام حالت‌های مختلف شلیک به بازیکنان معرفی خواهد شد. درواقع هر سلاح بازی حالت‌های شلیک مختلفی دارد که بازیکنان در طول نبردهای خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

درادامه سیستم لوت بازی باتوجه‌به سطح هر بازیکن را مشاهده می‌کنیم. زمانی‌که بازیکنانی با سطح‌های مختلف درکنار یکدیگر قرار بگیرند، لوت‌های مخصوص به‌سطح خودشان را در محیط مشاهده می‌کنند. مورد جالب دیگری‌ که در تریلر بازی بوردرلندز 3 شاهد آن هستیم، باس فایت‌های بازی است که به‌نظر می‌رسد حسابی بازیکنان را به‌چالش می‌کشند. همچنین یک کشتی جدید در Borderlands 3 قرار داده شده است‌ که نقش هاب بازی را ایفا می‌کند. بازیکنان ازطریق این کشتی می‌توانند به‌قسمت‌های مختلف جهان بازی سفر کنند.

درادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی ۲ دقیقه‌ای بازی بوردرلندز 3 را در زومجی تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین یک ویدیو ۱۶ دقیقه‌ای دیگر هم از گیم‌پلی بازی منتشر شده که آن هم در ادامه قابل تماشا است:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده