نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

دنیل کریگ به‌زودی به صحنه فیلمبرداری فیلم James Bond 25 بازمی‌گردد

پس از اعلام مصدوم شدن دنیل کریگ در حین فیلم‌برداری فیلم James Bond 25، این پروژه متوقف شد، اما حال مشخص شده است که این بازیگر تا کمتر از یک هفته دیگر می‌تواند کار خود را ادامه دهد.

چند روز پیش بود که اعلام شد دنیل کریگ، بازیگر مجموعه فیلم‌های جیمز باند، حین مراحل فیلم‌برداری فیلم جدید این مجموعه مصدوم شده است و پروژه هم از همین روی متوقف شد، اما گویا مصدومیت وی چندان جدی نیست و تا کمتر از یک هفتهٔ دیگر می‌تواند به صحنهٔ فیلم‌برداری بازگردد.

طبق خبری که روزنامه انگلیسی The Sun منتشر کرده بود، دنیل کریگ هفته گذشته در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم در جامائیکا دچار حادثه و مصدومیت شد و برای درمان وی را به آمریکا منتقل کردند. گویا زمانی‌که وی به سرعت در حال دویدن بوده، سقوط می‌کند و مصدوم می‌شود و درد زیادی در ناحیه مچ پای خود احساس می‌کند؛ تقریباً مشابه اتفاقی که برای تام کروز در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیرممکن: فال اوت) می‌افتد و وی دچار مصدومیت شدید شده بود و این مصدومیت باعث توقف مراحل فیلم‌برداری این فیلم شد.

Daniel-Craig

حال بار دیگر روزنامه انگلیسی The Sun به نقل از فردی ناشناس چنین نوشته که در ابتدای به نظر می‌رسید دنیل کریگ دچار مصدومیت شدیدی شده است، اما گویا آن اندازه هم که روزنامه‌ها به ماجرا دامن زدند، مصدومیت مچ پای کریگ جدی و ترسناک نبوده است و انتظار می‌رود تا کمتر از یک هفتهٔ دیگر این بازیگر به پروژه بازگردد، اما پزشکان به وی توصیه کرده‌اند نباید فشار سنگینی به پای خود بیاورد.

این خبری خوبی برای باربارا براکلی و مایکل جی. ویلسون، تهیه‌کنندگان فیلم جدید مأمور 007 خواهد بود که هرگونه تأخیر این چنینی در پروژه، حسابی خرج روی دست آن‌ها خواهد گذاشت. فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) به اندازه کافی تأخیر خورده است و بیشتر این تأخیرها برای شروع کار، مربوط‌به انتخاب کارگردان بود. دنی بویل مثال خوبی در این رابطه است که قرار بود کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را بر عهده داشته باشد، اما پروژه ساخت این فیلم را به‌دلیل اختلاف نظر و عقیده با تهیه‌کنندگان فیلم ترک کرد.

کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی فیلم James Bond 25 را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بوده است. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم James Bond حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه‌ بر جامائیکا، فیلم‌برداری قسمت جدید مجموعه 007 در کشور نروژ، مترا در ایتالیا و استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا نیز انجام خواهد شد.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده