نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate مشخص شد

آرنولد شوارزنگر با انتشار تیزری کوتاه تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate را تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته بود که اولین تصاویر رسمی فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) منتشر شد و از آن زمان طرفداران این مجموعه اکشن بسیار محبوب در انتظار انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم هستند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) مشخص شده است. آرنولد شوارزنگر، بازیگر نقش ترمیناتور با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که اولین تریلر رسمی فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) در روز پنج‌شنبه این هفته منتشر خواهد شد. طبق این تیزر که حاوی هیچ تصویر رسمی نیست، اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate قرار است در حدود ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج شنبه منتشر شود و بدین ترتیب تنها کمتر از ۴۸ ساعت تا انتشار این تریلر زمان باقی مانده است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است. فیلم Terminator: Dark Fate قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را کاملا نادیده خواهد گرفت. میلر مدتی پیش تصویری از مراحل پشت صحنه ساخت و تدوین اولین تریلر این فیلم را منتشر کرده و گفته بود که طی این هفته‌ها باید منتظر شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate باشیم.

فیلم Terminator: Dark Fate برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده