نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

تصویری از کار روی اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate منتشر شد

تیم میلر تصویری از پشت صحنه کار روی اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate را منتشر و به زمان انتشار آن اشاره کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری از پشت صحنه ساخت اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) منتشر شده است. طرفداران مجموعه فیلم Terminator (ترمیناتور) امید زیادی به موفقیت این فیلم دارند و امیدوار هستند که این فیلم بتواند باعث بازگشت این مجموعه محبوب به روزهای خوب گذشته شود. طرفداران زمان زیادی را در انتظار انتشار اولین تریلر رسمی فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) بوده‌اند و ظاهرا باید کمی دیگر برای آن صبر کنند. تیم میلر، کارگردان فیلم اخیرا تصویری از پشت صحنه ساخت اولین تریلر این فیلم را در صفحه رسمی فیلم در توییتر منتشر کرده که در آن او به همراه تیم در مکان اتاق تاریک در حال کار روی اولین تریلر رسمی این فیلم هستند. در این تصویر شاهد حضور شخصیت سارا کانر با بازی لیندا همیلتون، هستیم که یک راکت لانچر در دست دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Terminator: Dark Fate

میلر در پیام خود گفت که آن‌ها در حال کار و تدوین اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate هستند و این تصویر بخشی از آخرین روزهای کار روی آن است. او گفت که زمان زیادی تا زمان انتشار این تریلر باقی نمانده و طی این هفته‌ها باید منتظر آن باشیم و در مورد این تریلر نیز بسیار هیجان زده است. با این حال، او زمان دقیق‌تری را برای انتشار این تریلر اعلام نکرد، اما بسیاری اعتقاد دارند که به زودی شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate خواهیم بود. پیش از این در ماه گذشته اولین تصاویر رسمی این فیلم اکشن مورد انتظار منتشر شده بودآرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Terminator: Dark Fate برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده