نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

دیو باتیستا به زک اسنایدر در فیلم Army of the Dead پیوست

دیو باتیستا به عنوان اولین بازیگر به جمع بازیگران فیلم Army of the Dead، جدیدترین فیلم زک اسنایدر اضافه شده است.

ماه بهمن سال گذشته بود که فیلم بعدی زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Watchmen (واچمن)، مشخص و اعلام شد که او قرار است در همکاری با شبکه نت‌ فلیکس فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) را تولید و منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم ترسناک و زامبی محور انتخاب و معرفی شده است. دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، در حال انجام توافق نهایی و امضای قرارداد با نتفلیکس برای حضور در فیلم Army of the Dead است تا سرانجام اولین بازیگر پروژه جدید اسنایدر نیز مشخص شود. با این حال، اطلاعاتی از نقش باتیستا در این فیلم در دسترس نیست.

Zack Snyder in Justice League

گفته می‌شود که شبکه Netflix برای ساخت فیلم Army of the Dead بودجه ساختی معادل ۷۰ میلیون دلار در نظر گرفته است. ارتش مردگان یک فیلم دلهره آور با محوریت زامبی ها خواهد بود. این فیلم داستان گروهی از مزدوران را در تلاش برای ورود به یک منطقه قرنطینه که از حمله زامبی‌ها در امان است روایت می‌کند و آن‌ها سعی دارند تا بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند. فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر ساخته می‌شود که جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. با این حال، باتیستا برنامه بسیار شلوغی دارد. انتظار می‌رود که شاهد حضور کوتاه باتیستا برای نقش آفرینی دوباره در نقش درکس در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) باشیم.

همچنین قابل انتظار است که پس از بازگشت جیمز گان، باتیستا در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) نیز بازگردد. باتیستا در فیلم‌های دیگری چون فیلم Stuber، فیلم Escape Plan 3: Devil's Station (نقشه فرار ۳: ایستگاه شیطان) و فیلم My Spy که اخیرا اولین تریلر آن منتشر شده، نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. باتیستا اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) حضور دارد که دومین همکاری او با دنی ویلنو پس از فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده