نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

زک اسنایدر کارگردانی فیلم Army of the Dead را بر عهده گرفت

 فیلم دلهره‌ آور و ترسناک Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر، داستان گروهی از مزدوران در دنیایی پر از زامبی را روایت خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Watchmen (واچمن)، قرار است بار دیگر به دنیای سینما بازگردد. شبکه نت‌ فلیکس با انتشار یک اعلامیه در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که اسنایدر کارگردانی فیلمی به نام Army of the Dead (ارتش مردگان) را بر عهده گرفته است. ارتش مردگان یک فیلم دلهره آور با محوریت زامبی ها خواهد بود. این فیلم داستان گروهی از مزدوران را که در تلاش برای ورود به یک منطقه قرنطینه که از حمله زامبی‌ها در امان است  روایت می‌کند و سعی دارند بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند. طبق گفته هالیوود ریپورتر، اسنایدر کارگردانی و تهیه کنندگی (به‌همراه همسرش دبورا از طریق کمپانی Stone Quarry) این فیلم را بر عهده دارد.

فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر ساخته می‌شود که جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود که شبکه Netflix این پروژه را از کمپانی برادران وارنر دریافت کرده است. طبق گفته IGN، اسنایدر سال‌ها است که ایده ساخت فیلم Army of the Dead را در ذهن دارد و مارس سال ۲۰۰۷ برای اولین‌بار در مورد این پروژه شنیده شد. ایده اولیه این فیلم با ایده نهایی آن تقریبا تفاوت زیادی دارد و طبق آن، این فیلم در آینده‌ای نه چندان دور در شهر لاس وگاس که قرنطینه شده، جریان داشت. این فیلم اکشن در آن زمان قرار بود داستان پدری را روایت کند که در تلاش بود تا دخترش را از زامبی‌ها نجات دهد.

Justice League - Henry Cavill - Zack Snyder

فیلم Dawn of the Dead (طلوع مردگان)، اولین فیلمی است که اسنایدر آن را کارگردانی کرد که با استقبال منتقدان و تماشاگران نیز مواجه شده بود و موفقیت فیلم باعث شد تا او مورد توجه بسیاری از کمپانی‌ها قرار بگیرد. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که فیلم Army of the Dead ارتباطی با این فیلم خواهد داشت یا قرار است یک پروژه کاملا مستقل باشد. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست. اسنایدر در مورد این فیلم و همکاری خود با نتفلیکس گفت:

در این فیلم هیچ محدودیتی برای من وجود ندارد و در آن به طور کامل آزادی عمل دارم. این فرصتی بسیار مناسبی برای من است تا راه خودم را دوباره در این ژانر پیدا کنم. این زامبی‌ها خطرناک‌ترین و متفاوت‌ترین زامبی‌هایی هستند که تا به امروز دیده شده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده