نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷

دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فصل پایانی سریال Game of Thrones منتشر شد

شبکه HBO به تازگی دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones را منتشر کرده است.

ماه گذشته بود که شبکه HBO اولین تریلر فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فصل پایانی این سریال بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت منتشر شده است. این دو تبلیغ تلویزیونی به ترتیب Together و Survival نام دارند که در اولین تبلیغ تلویزیونی ظاهرا شاهد گفتگو بین جان اسنو و تیریون لنیستر هستیم و در دومین تبلیغ تلویزیونی اژدهای دنریس از بالای وینترفل رد می‌شود. با اینکه بیشتر این تصاویر را در اولین تریلر رسمی فصل هشتم سریال Game of Thrones مشاهده کرده بودیم، اما این دو تیزر حاوی تصاویر جدیدی از دنیای فانتزی و حماسی وستروس نیز است که شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام، کنلت هیل، روری مک‌کین، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، کاریس فن هاوتن و جروم فلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند ۷ فصل گذشته، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، وظیفه ساخت فصل هشتم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این، سریال پیش درآمد Game of Thrones نیز در دست ساخت است که فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده و جرج آر آر مارتین نیز بخشی از این پروژه است و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. 

پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones که در ۶ قسمت تولید شده، از تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) از شبکه HBO آغاز خواهد شد. مجموع زمان این ۶ قسمت حدود ۴۳۲ دقیقه یا به عبارتی ۷.۲ ساعت است که می‌توانید مدت زمان هر قسمت و زمان انتشار آن را در اینجا مطالعه کنید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده