// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰

تریلر رسمی فصل هشتم سریال Game of Thrones منتشر شد

شبکه‌ی HBO به ناگهانی‌ترین شکل ممکن اولین تریلر از فصل پایانی سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) را پخش کرد تا هیجان‌مان برای از راه رسیدن دوباره‌ی جان اسنو، دنریس و سرسی لنیستر را به اوج خودش برساند.

مدت‌ها بود که همه‌ی طرفداران انتظار انتشار یک تریلر رسمی از فصل هشتم محصول مورد انتظار HBO را می‌کشیدند و سکوت دیوید بنیاف و دی. بی. وایس یعنی شورانرهای سریال در این رابطه، باعث می‌شد که هیچ‌کس ایده‌ی قطعی خاصی درباره‌ی زمان انتشار این ویدیوی مورد انتظار، نداشته باشد. اما بالاخره با به پایان رسیدن اوقات صبر کردن، نخستین تریلر رسمی فصل هشتم که مدت‌زمانی تقریبا دو دقیقه‌ای دارد و جیمی لنیستر، سرسی لنیستر، آریا استارک، جان اسنو و دنریس تارگرین کنار شخصیت‌هایی دیگر در آن حضور پیدا کرده‌اند، منتشر شد و به وحشت از راه رسیدن دشمن اصلی وستروسی‌ها پرداخت؛ دشمنانی که خسته نمی‌شوند، استراحت نمی‌کنند و چیزی نمی‌تواند جلوی‌شان را بگیرد و مطابق اخبار، رقم‌زننده‌ی بزرگ‌ترین نبرد دیده‌شده تا به امروز، حداقل در تلویزیون هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

پخش هشتمین و آخرین فصل از سریال Game of Thrones، با رسیدن دست طرفداران به اپیزود اول آن در ساعات آغازین روز دوشنبه، بیست‌وششم فروردین به وقت ایران، آغاز می‌شود؛ فصلی که نبردهای خونین سریال را به پایان خواهد رساند و تکیه‌زننده‌ی نهایی بر تخت آهنین را نیز مشخص می‌کند. البته اگر اصلا داستان‌گویی «بازی تاج و تخت» در آخرین لحظه‌هایش، ربطی به نشستن یکی از شخصیت‌ها روی تخت ساخته‌شده توسط اژدهای اگان فاتح، داشته باشد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده