نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کارگردان سریال Halo از این پروژه جدا شد

روپرت ویات که قرار بود کارگردانی سریال Halo را بر عهده داشته باشد، اعلام کرد که از این پروژه جدا شده است.

تیر ماه امسال بود که پس از سال‌ها انتظار، شبکه شوتایم رسما تایید کرد که یک سریال لایو اکشن علمی تخیلی قرار است براساس مجموعه بازی Halo که یک مجموعه بسیار محبوب کنسول ایکس باکس است، تولید و از این شبکه منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است طرفداران باید کمی بیشتر منتظر سریال Halo (هیلو) باشند. روپرت ویات، کارگردان فیلم Rise of the Planet of the Apes (ظهور سیاره میمون‌ها)، که قرار بود کارگردانی تمامی قسمت‌های این سریال لایو اکشن را بر عهده داشته باشد، اعلام کرد که از این پروژه جدا شده است. ویات دلیل این موضوع را شلوغی برنامه‌های کاری او و تداخل در آن را عنوان کرده است. در بیانیه منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر، ویات گفت:

این یک ناامیدی بزرگ برای من بود که برنامه تولید سریال Halo تغییر کرد و باعث شد که مانع ادامه فعالیت من به‌عنوان کارگردان در این سریال شود. پاداش زمانی که من در سریال Halo سپری کردم، کار کردن با یک تیم فوق العاده از افراد و یک تجربه خلاقانه غنی بوده است. من اکنون به گروه طرفداران سریال پیوسته‌ام و بسیار هیجان زده هستم تا سریال را تماشا کنم. دوست دارم که این سریال‌ را در بهترین حالت ممکن ببینم.

روپرت ویات

سریال Halo توسط شبکه شوتایم با همکاری مایکروسافت، 343 اینداستریز و بخش تلویزیونی شرکت فیلمسازی امبلین اینترتینمنت که متعلق به استیون اسپیلبرگ است، ساخته و منتشر خواهد شد. بخش بین المللی شبکه CBS نیز وظیفه انتشار این سریال را در سراسر جهان بر عهده خواهد داشت. گری لوین، مدیر برنامه‌های شبکه CBS در گفتگو با Gamespot گفت که مراحل  ساخت سریال هیلو به خوبی با شخصیت‌های غنی، داستان‌های پیچیده و فیلمنامه‌های قدرتمند، در حال توسعه و پیشرفت است. لوین در ادامه اضافه کرد که انتظارات از این سریال بسیار بالا است. 

به همین منظور است که شبکه شوتایم زمان بیشتری را قرار است به تولید سریال Halo اختصاص دهد که همین موضوع باعث جدایی ویات به علت تداخل در برنامه‌هایش شده است.همچنین این موضوع نشان می‌دهد که چرا شوتایم سریال هیلو را که در آن شاهد حضور مسترچیف خواهیم بود، به‌عنوان جاه طلبانه‌ترین سریال تاریخ این شبکه معرفی کرده است. فصل اول سریال Halo قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و کایل کیلن، سازنده سریال Awake (بیدار)، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و شورانر در این پروژه حضور دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده