نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

کارگردان سریال Halo مشخص شد

اتو بثرست، کارگردان فیلم Robin Hood، به عنوان کارگردان سریال مورد انتظار Halo شبکه شوتایم، انتخاب شد.

اتو بثرست، کارگردان بریتانیایی سینمای هالیوود، کارگردانی سریال مورد انتظار Halo (هیلو) را عهده‌دار خواهد شد؛ این سریال روی آنتن شبکه شوتایم خواهد رفت. تیر ماه امسال بود که پس از سال‌ها انتظار، شبکه شوتایم رسماً تأیید کرد که یک سریال لایو اکشن علمی تخیلی قرار است براساس مجموعه بازی Halo که یک مجموعه بسیار محبوب کنسول ایکس باکس است، تولید و از این شبکه منتشر شود. در ابتدا قرار بود روپرت ویات، کارگردان فیلم Rise of the Planet of the Apes (ظهور سیاره میمون‌ها)، کارگردانی تمامی قسمت‌های این سریال لایو اکشن را بر عهده داشته باشد، اما پس از مدتی وی اعلام کرد که از این پروژه جدا شده است؛ ویات دلیل این موضوع را شلوغی برنامه‌های کاری خود عنوان کرد.

سریال Halo توسط شبکه شوتایم با همکاری کمپانی مایکروسافت، 343 اینداستریز و بخش تلویزیونی شرکت فیلمسازی امبلین اینترتینمنت که متعلق به استیون اسپیلبرگ است، ساخته و منتشر خواهد شد. بخش بین المللی شبکه CBS نیز وظیفه انتشار این سریال را در سراسر جهان بر عهده خواهد داشت. گری لوین، مدیر برنامه‌های شبکه CBS در گفتگو با Gamespot گفت که مراحل  ساخت سریال Halo به خوبی با شخصیت‌های غنی، داستان‌های پیچیده و فیلمنامه‌های قدرتمند، در حال توسعه و پیشرفت است. لوین در ادامه اضافه کرد که انتظارات از این سریال بسیار بالا است.

Halo

کایل کیلن، سازنده سریال Awake (بیدار)، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، نویسنده و شورانر در سریال Halo حضور خواهد داشت. فصل اول سریال Halo قرار است در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید شود. اتفاقات سریال Halo در قرن ۲۶ جریان دارد. در این سری بازی، ما شاهد یک جنگ حماسی و بزرگ بین انسان‌ها و یک تهدید بیگانه که با نام کاوننت شناخته می‌شوند، هستیم. سریال Halo ترکیبی از داستان‌های شخصی و بسیار عمیق به‌همراه صحنه‌های اکشن، ماجراجویی و تصویری غنی و گسترده از چشم انداز آینده، خواهد بود.

اتو بثرست، کارگردانی قسمت‌هایی از سریال Black Mirror (آینهٔ سیاه) را در کارنامه دارد و وی همچنین از کارگردانان سریال محبوب Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) نیز بوده است که به‌تازگی فیلمبرداری و تولید فصل پنجم این سریال محبوب شبکه BBC (بی بی سی) آغاز شده است. وی همچنین کارگردانی اقتباسی جدید از داستان رابین هود را بر عهده داشت که این فیلم در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌ی سینما رفت و اصلاً به مذاق منتقدین و تماشاچیان خوش نیامد. در این فیلم بازیگرانی چون تارون اگرتون، جیمی فاکس، ایو هیوسان، جیمی درنان، بن مندلسون، تیم مینچین و پاول اندرسن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم Robin Hood با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری، فروشی تقریباً ۸۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده