نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

روند ضبط آخرین صحنه بازی The Last of Us Part 2 پایان یافت

نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part 2 با انتشار یک تصویر در توییتر، خبر پایان ضبط آخرین صحنه‌ از بازی مورد انتظارش را به‌گیمرها مخابره کرد. 

عملکرد کم‌نقص بازی The Last of Us در زمینه‌هایی همچون روایت داستان، سرگرم‌کنندگی و ارائه‌ی یک تجربه‌ی بصری/صوتی دل‌نشین و روح‌نواز کاری کرد تا گیمرها با معرفی دومین قسمت از این بازی با نام The Last of Us Part 2، سر از پا نشناسند و با دیدن لوگوی استودیو ناتی‌داگ در رویداد‌های مختلف، هیجان‌زده شوند و تشنه‌ی دریافت اطلاعاتی جدید از این ساخته‌ی مورد انتظار باشند.

تا به‌امروز، اخبار مختلفی پیرامون مراحل ضبط و موشن‌ کپچر این بازی را دیدیم و حالا در جریان آخرین اخبار بازی، باتوجه‌به پستی که نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان اثر در توییتر منتشر کرده است، ضبط و موشن‌کپچرینگ صحنه‌ی پایانی بازی انجام شده است.

The Last of Us Part 2

در تصویری که دراکمن در توییتر به‌اشتراک گذاشته، دو جمله‌ی CUT TO BLACK و THE END روی کاغذ نمایش‌دهنده برنامه‌ریزی‌های بازیگران نقش بسته است و از آن می‌توان چنین نتیجه‌ای گرفت که احتمالا، مراحل موشن‌کپچر، کات‌سین‌ها و موارد مشابه بخش داستانی بازی انجام شده و گویا ساخت بازی، یک قدم دیگر به‌پایان خود نزدیک شده است.

البته باید این را هم بدانیم که پایان یافتن موشن‌کپچر بخش داستانی بازی بدین معنی نیست که ضبط و تولید جلوه‌های دیداری و انیمیشن‌های بازی تمام شده است. از حالا به‌بعد، مراحلی همچون اصلاح جلوه‌های صوتی و صداگذاری‌ها، پولیش و بالاپایین کردن مکانیزم‌های گیم‌پلی و دیگر موارد در برنامه‌ کاری سازندگان قرار گرفته است. در حال حاضر باید منتظر بمانیم که با انتشار اطلاعاتی جدید و رسمی از کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن (احتمالا پلی‌استیشن 5)، احتمالا بازی برای آن کنسول نیز عرضه شود.

پیش از این، نیل دراکمن از اتمام پروسه‌ی موشن‌کپچرینگ یکی از کاراکترهای اثر با نقش‌آفرینی لورا بیلی را داده بود و خبر حضور یک رپر معروف در پروسه‌ی موشن‌کپچرینگ بازی را نیز چند روز پیش در زومجی مطالعه کردیم.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخی نامشخص راهی کنسول پلی‌ استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده