نویسنده: علی ولی خانی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

خواننده مطرح آمریکایی احتمالا به عنوان یک کاراکتر در بازی The Last of Us Part II حضور خواهد داشت

شواهد گویای آن هستند که Logic قرار است به‌عنوان یک شخصیت در بازی The Last of Us Part II حضور داشته باشد.

کمتر کسی فکرش را می‌کرد که روزی این خبر را بشنود؛ Logic قرار است به‌نوعی در بازی The Last of Us Part II مشارکت داشته باشد. تصویری از Logic، رپر آمریکایی که سابقه‌ی کسب عنوان نامزدی جایزه‌ی گرمی را دارد، در توییتی جدید از نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان سری The Last of Us، درکنار بازیگری دیگر، ترایس ویلینگهام، منتشر شد که در آن هر دو لباس مخصوص و لوازم کامل موشن کپچر را بر تن دارند. نیل دراکمن در توضیحات عکس منتشر شده نوشت:

به خاک و خون کشیدن این آقایان کمی زیادی برایم لذت بخش بود.

Logic یکی از طرفداران بزرگ بازی‌های ویدیویی است و بارها این مسئله را عنوان کرده است. او نه‌تنها در گذشته ویدیوهایی از خود در حال تجربه‌ی بازی‌هایی مختلف از جمله The Last of Us را در یکی از کانال‌های شخص‌اش در وب سایت YouTube منتشر کرده است، بلکه در متن شعر چندین آهنگش تیز به بازی‌های گوناگونی اشاره کرده. برای مثال در آهنگ Super Mario World، این رپر به تعریف از بازی Uncharted 4: A Thief's End می‌پردازد. به وضوح می‌توان دید که Naughty Dog یکی از استودیوهای بازی‌سازی مورد علاقه‌ی وی است، که البته با در نظرگرفتن کیفیت بسیار بالای بازی‌های این استودیو، چنین مسئله‌ای چندان تعجب برانگیز نیست. 

Logic

به نظر می‌رسد نقش Logic در The Last of Us Part II بسیار کوتاه خواهد بود. از آنجایی که نیل دراکمن در پست توییتر خود از لفظ «به خاک و خون کشیدن» استفاده کرده است، احتمالا Logic در این بازی نقش شخصیتی را ایفا کند که به دست بازیکن یا شخصیتی دیگر کشته خواهد شد و این مسئله بسیار خنده‌دار و جذاب خواهد بود. احتمالا نقشی که Logic در The Last of Us Part II ایفا می‌کند، حضوری بسیار نامحسوس در بازی داشته باشد، اما جاودانه شدن او در سری بازی مورد علاقه‌اش برای وی بسیار ارزشمند خواهد بود.

امید می‌رود که در ماه‌هایش پیش رو اخبار تازه‌ای از The Last of Us Part II دریافت کنیم، زیرا برای مدتی طولانی هیچ خبر رسمی درباره‌ی این بازی از ناتی داگ و سونی منتشر نشده است. در حال حاضر، زمان انتشار این بازی مشخص نیست، اما نهایتا این بازی پس از پشت سر گذاشتن مراحل ساخت خود برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده