// یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

روند موشن کپچر یکی از شخصیت‌های محبوب کارگردان The Last of Us Part II پایان یافت

نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان مجموعه بازی The Last of Us، به‌تازگی خبر از تمام شدن پروسه‌ی نقش‌آفرینیِ لورا بیلی یکی از نقش‌آفرین‌های اصلی The Last of Us Part II داده است.

اکنون بازی The Last of Us Part II همچون دو انحصاری بزرگ دیگر سونی یعنی بازی Ghost of Tsushima و بازی Death Stranding از استودیوی کوجیما پروداکشنز که تعداد قابل توجهی از مخاطبان هر روز آرزوی دیدن یک تریلر جدید از آن‌ها را دارند، در سکوت خبری شدیدی فرو رفته است و به نظر هم نمی‌آید که تا پیش از برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی جدید توسط سران پلی‌استیشن در تاریخی نامعلوم، از این وضعیت خارج شود. اما منهای شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌های نامعتبری که در عمل هیچ داده‌ی به خصوصی را تقدیم‌مان نمی‌کنند، هنوز هم مواردی مانند تایید حضور Logic در این بازی یا پیدا شدن تصویری از رابط کاربری سیستم آپگرید اسلحه در آن هستند که طرفداران را کم‌وبیش، سرگرم خودشان نگه دارند. اما در جدیدترین اخبار مرتبط با قسمت دوم The Last of Us، پستی از نیل دراکمن در صفحه‌ی شخصی او درون اینستاگرام را داریم که خبر از پایان کار یکی از اعضای کلیدی تیم موشن کپچرینگ بازی با نامِ لورا بیلی می‌دهد:

این پایان پروسه‌ی ضبط بازیگری لورا بیلی است! [لورا] از تو ممنونم که در مسیر زنده کردن یکی از کاراکترهای محبوبم به من کمک کردی. تو فوق‌العاده بودی.

The Last of Us Part II

با اینکه حالا بیشتر از همیشه تمامی شواهد خبر از عرضه‌ی The Last of Us Part II در سال ۲۰۲۰ میلادی می‌دهند، ولی همین که طرفداران با این اخبار جزئی از پیشرفت بیشتر و بیشتر اثر مورد انتظارشان مطمئن شوند، یقینا ارزش کمی ندارد؛ مخصوصا باتوجه‌به گستردگی بسیار زیاد جامعه‌ی طرفداران اثر اصلی که از سال ۲۰۱۳ تا همین امروز، انتظار همراهیِ دوباره با جوئل و الی را کشیده‌اند. در این بین، به هیچ عنوان نباید از یاد برد که قرار داشتن یک بازی در مراحل پایانی ثبت و ضبط موشن کپچرهایش الزاما به‌معنی فاصله‌ی دیوانه‌وار آن با تاریخ انتشار تعیین‌شده برای رسیدنش به دست طرفداران نیست. چرا که پیش‌تر بازی Uncharted 4: A Thief's End از خود ناتی‌داگ نیز دقیقا سه ماه مانده به روز انتشار، تمام فعالیت‌های موشن کپچرینگ‌محورش را تمام کرد.

راستی شما چه نظری درباره‌ی سخنان نیل دراکمن دارید و فکر می‌کنید لورا بیلی را در طول بازی، در جایگاه چه مدل کاراکتری ببینید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده