نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

در فصل هشتم سریال Game of Thrones شاهد طولانی‌ترین نبرد تاریخ سریال خواهیم بود

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، در فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است شاهد طولانی‌ترین نبرد تاریخ سریال باشیم.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از داستان و اتفاقات فصل هشتم سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند

.

.

.

مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) اختصاص داده و چندین تصویر روی جلد مختلف با طرح بازیگران سریال را منتشر کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله اینترتینمنت ویکلی اطلاعات جدیدی از فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت منتشر کرده است. طبق اطلاعاتی که اینترتینمنت ویکلی از پشت صحنه فیلمبرداری این سریال منتشر کرده، یک نبرد فصل پایانی سریال Game of Thrones قرار است در وینترفل جریان داشته باشد که در آن نیروهای متحد انسان‌ها باید در برابر نیروهای نایت کینگ قرار بگیرند. از زمان انتشار اولین قسمت سریال، در این قسمت شاهد حضور بیشترین تعداد از شخصیت‌های دنیای وستروس هستیم که در یک مکان دور هم جمع شده‌اند.

همچنین انتظار می‌رود که در این قسمت شاهد طولانی‌ترین جنگ تاریخ سریال Game of Thrones نیز باشیم. EW می‌گوید که در این قسمت قرار است طولانی‌ترین و پر زد و خورد ترین جنگ را شاهد باشیم که جنگ در طول مراحل مختلفی جریان خواهد داشت و این موضوع بدان معنا است که این نبرد کل زمان این قسمت را خواهد گرفت. با اینکه مدت زمان برخی از قسمت‌های فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است تا ۹۰ دقیقه هم طول بکشد، اما زمان این نبرد می‌تواند بسیار قابل توجه باشد. از جمله شخصیت‌هایی که قابل انتظار است در این نبرد حضور داشته باشند می‌توان به جان اسنو، دنریس تارگین، تیریون لنیستر، سانسا استارک، آریا استارک و برین تارث اشاره کرد که قطعا این شخصیت‌ها قرار نیست تمامی شخصیت‌هایی باشند که در طول این قسمت مشاهده کنیم. با این حال، بدون شک این قسمت نهایی سریال نیست و قسمت پایانی سریال Game of Thrones بر عهده دیوید بنیاف و دی. بی. وایس بوده که اطلاعاتی از آن منتشر نشده است و در واقع هدف شبکه HBO جلوگیری از فاش شدن هرگونه اطلاعاتی از قسمت پایانی سریال بازی تاج و تخت است.

Game Of Thrones

به نظر می‌رسد که این قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones در طول ۱۱ هفته و به صورت شبانه فیلمبرداری شده که در آن حدود ۷۵۰ بازیگر و اعضای تیم تولید حضور داشتند. در واقع این طولانی‌ترین و طاقت فرساترین قسمتی است که در تاریخ سریال فیلمبرداری شده و گفته می‌شود که میگل ساپوچنیک، کارگردان این قسمت از یک سال پیش با بازیگران تماس گرفته بود تا برای فیلمبرداری این قسمت آماده شوند. پیش از این، جاناتان کوئینلن، دستیار کارگردان این قسمت و تهیه کننده سریال Game of Thrones گفته بود که این نبرد در طول ۵۵ شب فیلمبرداری شده که در تاریخ سریال بی سابقه بوده است و حال متوجه منظور او شده‌ایم. در مورد اینکه که در این نبرد واقعا قرار است چه اتفاقی رخ دهد، نمی‌دانیم و چندان در مورد آن مطمئن نیستیم. برایان کاگمن، تهیه کننده اجرایی سریال به EW گفت:

آنچه ما از تیم تولید برای انجام آن در طول امسال خواستیم، واقعا در تاریخ تلویزیون یا سینما انجام نشده است. رویارویی نهایی ارتش مردگان و ارتش زندگان کاملا بی سابقه و بی رحمانه بوده است و حتی ترکیبی از ژانرهای مختلف را در آن می‌توانیم مشاهده کنیم. هر سکانس در داخل سکانس دیگری خلق می‌شود. دیوید و دن یک پازل شگفت‌انگیز را نوشته‌اند و میگل اجزای آن را جدا و دوباره آن‌ها را به هم متصل کرده است. این قسمت طاقت‌فرساترین قسمت تاریخ سریال است، اما فکر می‌کنم که همه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones از تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده