نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶

فصل هشتم سریال Game of Thrones، روی جلد مجله اینترتینمنت ویکلی

مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones اختصاص داده است.

حدود یک ماه دیگر پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) از شبکه HBO آغاز می‌شود تا سرانجام طرفداران شاهد سرنوشت وستروس و شخصیت‌های محبوب خود باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت اختصاص داده است. این مجله چندین کاور مختلف با محوریت شخصیت‌های فصل سریال Game of Thrones به‌همراه یک بنر از تمامی این شخصیت‌ها را منتشر کرده است که در این کاورها شاهد حضور شخصیت‌هایی چون جان اسنو، دنریس تارگرین، سرسی لنیستر، جیمی لنیستر، تیریون لنیستر، سانسا استارک، برن استارک، آریا استارک، سم تارلی، برین تارث، سر داووس سی‌ورث، نایت کینگ، واریس و غیره، هستیم. علاوه بر این، مدتی پیش ۲۰ پوستر جدید از شخصیت‌های فصل هشتم سریال Game of Thrones منتشر شده بود و ماه گذشته نیز تصاویر جدیدی از فصل هشتم این سریال منتشر شد که تمرکز این تصاویر نیز روی شخصیت‌های اصلی این سریال بوده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Game of Thrones Final Season Covers

Game of Thrones Final Season Covers

Game of Thrones Final Season Covers

کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام، کنلت هیل، روری مک‌کین، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، کاریس فن هاوتن و جروم فلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند ۷ فصل گذشته، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، وظیفه ساخت فصل هشتم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند. فصل هشتم سریال Game of Thrones در ۶ قسمت تولید شده است.

پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones از تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. با این حال، تاکنون تریلری رسمی از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت منتشر نشده است و تا به امروز تنها شاهد انتشار تیزرهایی با تصاویر غیر رسمی بوده‌ایم.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده