نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور پنج بازیگر دیگر در سریال پیش درآمد Game of Thrones تایید شد

روند گسترش فهرست بازیگران سریال پیش در آمد Game of Thrones ادامه دارد و حضور پنج بازیگر دیگر در این سریال نیز تایید و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور پنج بازیگر دیگر در قسمت آزمایشی نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) تایید و اعلام شده است. مارکوئس رودریگز با سابقه بازی در سریال Iron Fist (آیرون فیست)، جان سیم با سابقه بازی در سریال Doctor Who (دکتر هو)، ریچارد مک‌کیب با سابقه بازی در سریال Harlots، جان هفرنان با سابقه بازی در فیلم Brexit (برکسیت) و دیکسی اگیرکس با سابقه بازی در فیلم The Little Stranger، پنج بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. علاوه‌بر این پنج بازیگر، نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی، دنیس گاف، جیمی کمپل باور، شیلا اتیم، ایوونا جرمیا، جورجیا هنلی، الکس شارپ، میراندا ریچاردسون و توبی رگبو، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در قسمت پایلوت سریال پیش درآمد Game of Thrones تایید و اعلام شده و حال تعداد بازیگران این سریال به ۱۶ نفر افزایش یافته است.

بازیگران سریال پیش درآمد سریال Game of Thrones

بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش هیچ یک از این ۱۶ بازیگر در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر نشده است و تنها می‌دانیم شخصیت واتس یک شخصیت کاریزماتیک و مقتدر اجتماعی توصیف شده که توانایی پنهان کردن یک راز تاریک را دارد. داستان این سریال هزاران سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت اتفاق خواهد افتاد. اتفاقات سریال در دوران طلایی عصر قهرمانان (Age of Heroes) جریان دارد که در آستانه ورود به ‌تاریک‌ترین دوران وستروس است. شبکه HBO در حال حاضر ساخت قسمت آزمایشی سریال پیش در آمد Game of Thrones را سفارش داده است که فیلم‌برداری و تولید آن از تابستان امسال آغاز خواهد شد.

اس‌جی کلارکسون، کارگردان سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال The Defenders (دیفندرز)، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده دارد. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده است. جرج آر آر مارتین نیز بخشی از این پروژه است و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. طبق گفته مارتین، سریال The Long Night (شب بلند)، نام این سریال خواهد بود، اما شبکه HBO هنوز به‌طور رسمی نام این سریال را اعلام نکرده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده