نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

فیلم Scooby-Doo تا سال ۲۰۲۰ تاخیر خورد

کمپانی برادران وارنر از عقب افتادن اکران فیلم اسکوبی دوو (Scooby-Doo) تا سال ۲۰۲۰ خبر داد.

انیمیشن Scooby-Doo اولین بار در سال ۱۹۶۹ منتشر شد. این انیمیشن محبوبیت زیادی پیدا کرد و موفقیت آن باعث شد براساس آن انیمیشن و فیلم‌های مختلفی تولید و منتشر شود. کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلمی انیمیشنی براساس Scooby-Doo است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از عقب افتادن کردن فیلم انیمیشنی Scooby-Doo خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، اکران این فیلم دو سال عقب افتاده است و در حال حاضر فیلم Scooby-Doo قرار است در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود.

در سال ۲۰۱۵، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Scooby-Doo را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۰ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی فیلم Scooby-Doo قرار است بر عهده تونی کرون و دکس شپارد باشد و مت لیبرمن به همراه شپارد کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهند داشت. چارلز روون و ریچارد ساکل نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. فیلم Scooby-Doo قرار است یک لایو اکشن باشد و برای ساخت این فیلم از صحنه‌های انیمیشنی استفاده خواهد شد.

تاکنون حضور هیچ بازیگری در فیلم Scooby-Doo تایید نشده است و کمپانی برادران وارنر تاکنون فرآیند انتخاب بازیگر برای این فیلم را آغاز نکرده است. در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ دو فیلم براساس انیمیشن Scooby-Doo تولید و منتشر شد، اما این دو عملکرد متوسطی در گیشه داشتند و نقدهای بسیار ضعیفی نیز از سوی منتقدان دریافت کردند. راجا گاسنل کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت. با این حال، کمپانی برادران وارنر امیدوار است پس از موفقیت انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) و انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن)، فیلم انیمیشنی Scooby-Doo نیز بتواند موفقیت مشابهی را به دست آورد و سهم این کمپانی از بازار انیمیشن را افزایش بدهد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده