نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵

پوستر بین المللی فیلم Avengers: Endgame از بازگشت هالک باستر خبر می‌دهد

مارول استودیو پوستر بین المللی فیلم Avengers: Endgame را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد بازگشت هالک باستر را در این فیلم تایید می‌کند.

اواخر سال گذشته بود که مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) را منتشر و پس از آن مارول اعلام کرد که دومین تریلر رسمی قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) در ۲۴ ساعت اول انتشارش بیش از ۲۶۸ میلیون بار تماشا شده است. همچنین چند روز پیش نیز تبلیغ تلویزیونی جدیدی از  فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) منتشر شد که حاوی تصویر جدیدی نبود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از این فیلم فوق العاده مورد انتظار منتشر شده است. این پوستر که در واقع یک بنر است، برای بازار بین المللی و شرق آسیا منتشر شده که در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی چون کاپیتان آمریکا، آیرون من، ثور، کاپیتان مارول، هاوک آی، بلک ویدو، بروس بنر، وار ماشین، اوکویه، راکت راکون و نبیولا هستیم. علاوه بر این، در پوستر جدید فیلم Avengers: Endgame سفینه The Benatar نیز حضور دارد، اما شاید مهمترین بخش این پوستر حضور هالک باستر باشد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Endgame Poster

پیش از این تونی استارک در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) هالک باستر را با همکاری بروس بنر طراحی کرده بود تا زمانی که هالک از کنترل خارج می‌شود، از این لباس استفاده کند. با این حال، در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) شاهد استفاده بروس بنر از هالک باستر بودیم که هنوز حضور این لباس قدرتمند در فیلم Avengers: Endgame تایید نشده است، اما شاید باز هم شاهد یک حضور متفاوت از این لباس در قسمت چهارم فیلم Avengers باشیم. علاوه بر این، جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، کارگردان‌های این فیلم با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر از به پایان رسیدن مراحل ساخت و ضبط موسیقی متن فیلم Avengers: Endgame خبر دادند. در این تصویر شاهد حضور برادران روسو به همراه کوین فایگی، آلن سیلوستری (آهنگساز این فیلم) و ترین ترن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Endgame

فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده