// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remaster رده بندی سنی شد

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، به نظر می‌رسد عرضه نسخه ریمستر بخش کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 تایید شده است. 

حدود یک سال از زمانی که خبر ریسمتر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به واسطه لیست شدن در فروشگاه آمازون رسانه‌ای شد، می‌گذرد. از این زمان اخبار و شایعات متعددی در رابطه با این بازی منتشر شد که توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سری Call of Duty را به خود جلب کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered در وب سایت PEGI رده‌بندی سنی شده است که نشان از انتشار احتمالی آن در آینده نزدیک دارد.

با این وجود که بنیاد اروپایی اطلاعات بازی‌ها (PEGI) بازی مذکور را به دلیل مواردی همچون خشونت برای رده‌سنی بزرگسال و ۱۸ سال به بالا مناسب تشخیص داده است، اما هیچ اطلاعاتی دیگری از این بازی اعلام نشده است. این رده‌سنی برای سری کال او دیوتی امری مرسوم است و به جز تعدادی از بازی‌ها همچون Call of Duty 4 - Modern Warfare و Call of Duty: Ghosts که برچسب رده‌سنی ۱۶ سال به بالا دارند، اکثریت بازی‌های مجموعه مذکور تنها برای افراد ۱۸ سال به بالا مناسب هستند.

با استناد به صفحه بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered در وب سایت PEGI، این بازی قرار بود روز گذشته عرضه شود که این امر محقق نشده است. با این حال می‌توان از این امر چنین برداشت کرد که احتمالا در روز‌های آتی کمپانی Activision (اکتیویژن) به صورت رسمی اقدام به معرفی بازی مذکور کند. با مراجعه به صفحه این بازی در وب سایت PEGI می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن دریافت کنید. در صورتی که تا زمان انتشار این مطلب، کمپانی اکتیویژن اقدام به حذف این صفحه کرد، تصویر از آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

مطمئنا اشاره به بخش کمپین در نام بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered شک و تردید به وجود آورده است. اما این امر چندان تازگی ندارد و از زمان انتشار شایعات عرضه نسخه ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال گذشته، همواره به فقدان بخش چند‌نفره این بازی تیر‌اندازی اول شخص و تمرکز روی بخش کمپین اشاره شده است. این اقدام کمپانی اکتیویژن شاید مورد رضایت همه بازیکنان نباشد، اما تصمیمی است که گرفته شده است و به نظر واقعی می‌رسد.

انتظار می‌رود بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered در اواخر سال میلادی جاری روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شود. بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، به عنوان ششمین بازی سری کال او دیوتی در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۴ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و OS X عرضه شد. در سال ۲۰۱۳ اعلام شد از این بازی که همواره به عنوان یکی از برترین بازی‌های تیراندازی اول شخص تاریخ معرفی می‌شود، تعداد ۲۲.۷ میلیون نسخه به فروش رسیده است. همچنین بازی مذکور با بودجه ۲۹۲ میلیون دلاری، پر‌هزینه‌ترین بازی تاریخ محسوب می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده